Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR a vandut circa 220 kg aur catre populatie

Banca Comercială Romană a vandut, in anul 2014, circa 220 de kg de aur, atat prin vanzari directe la ghiseele bancii (circa 30 kg aur), cat si pe zonele de mass affluent si Private banking (circa 190 kg aur).

BCR a vândut clienţilor săi, până în prezent, peste 2,5 tone de aur. Media celor mai importante tranzacţii (ca volum) realizate a fost si de peste 40 kg de aur / tranzacţie si au fost efectuate de divizia de Private banking.

BCR ofera clientilor, de la sfarsitul anului 2013, posibilitatea să cumpere aur direct de la ghişeele unităţilor sale, fără a mai fi nevoie de precomandă.

„Clienţii cumpără monedele mai ales pentru cadouri la diferite evenimente (botezuri, nunţi, aniversari). Dintre lingouri, cele mai solicitate sunt cele „KINEGRAM” cu element de siguranţă gravat (disponibile în greutăţi de 5 şi 10 grame) şi care are ca design faimosul lipiţan al şcolii spaniole de călărie din Viena (poziţia călăreţului şi a calului se schimbă în funcţie de unghiul din care este privit lingoul). Acest lingou special este cumpărăt pentru a fi dăruit la ocazii speciale şi poate inlocui usor o bijuterie“, a declarat Laura Hexan, Şefa Departamentului de Produse de Trezorerie Retail din cadrul BCR.

Aurul furnizat de către Monetăria statului austriac, o instituţie cu o bogată tradiţie în domeniu şi care comercializează cu succes aur sub formă de monede şi lingouri pentru investitorii din întreaga lume, este de cea mai bună calitate (puritate 999.9%). BCR vinde lingouri de diferite mărimi inclusiv cele de 2g, iar dintre monezi cea mai vândută este cea de 1/10 uncie (3.11g) şi 1 uncie (31.10g) – Filarmonica.

„Din datele pe care le avem reiese faptul ca barbatii cumpara de aproape doua ori mai mult aur decat femeile. In general, monedele sau lingouri mici sunt cumparate de barbati pentru a le darui femeilor sau copiilor cu diferite ocazii. Din punct de vedere al alegerii monede sau lingouri, clientii au cumparat un numar ceva mai mare de monezi decat lingouri, greutatea de aur cumparat fiind mai mare pe zona lingourilor“, a adaugat Laura Hexan.

Monedele KRUGERRAND (Africa de Sud) au o puritate de 916,67%
şi au greutăţi de 3.393 g, 8.482 g, 16.965 g şi 33.930 g.
şi
Monedele DUCAT (Austria) au o puritate de 986% şi greutăţi de 3.49 g şi 13.96 g.

Serviciul de vânzare aur la ghişeele unitatilor este disponibil în 15 unităţi din reţeaua băncii, răspândite pe tot cuprinsul ţării – Iaşi, Cluj Napoca, Braşov, Arad, Craiova, Botoşani, Mures, Timişoara, Constanţa, Oradea, Pitesti iar 4 unităţi sunt situate în Bucuresti.

Bucuresti, 26.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.