Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR a castigat premiul Good CSR pentru alinierea la cele mai bune standarde

şi practici de responsabilitate socială corporatistă

Banca Comercială Română (BCR) a primit aseară, la Gala regională Good CSR organizată de Braun&Partners, la Budapesta, premiul pentru cel mai bun raport scurt Good CSR din România. (CSR – responsabilitate socială corporatistă)
 
 
Evenimentul a adunat aproximativ 30 de companii din România, Ungaria şi Polonia. Acestea au sărbătorit publicarea cărţii “Good CSR 2009 – Cartea Responsabilităţii sociale corporative”, care adună 30 de rapoarte scurte GRI din Europa Centrală şi de Est. Cele mai bune rapoarte din regiune au fost răsplătite cu premiile Good CSR de către un juriu independent.

“Este prima oară când BCR a întocmit un raport de acest gen şi premiul ne arată că suntem pe calea cea bună încă de la început. Pentru noi, în calitate de beneficiar major al comunităţii prin intermediul afacerilor pe care oamenii le fac cu BCR, este vital ca, la rândul nostru, să restituim o parte din beneficii către comunitate. Recunoaşterea internaţională se sprijină pe efectele în plan social ale activităţii noastre şi ne ajută să atragem cât mai mulţi parteneri în sfera CSR” a declarat Ramona Chirilă, şef departament Relaţii Comunitare, BCR

Programul Good CSR, dezvoltat de grupul de consultanţă Braun & Partners Network, reprezintă o iniţiativă unică în zona comunicării responsabilităţii sociale corporatiste (CSR) deoarece oferă posibilitatea de a avea în aceeaşi platformă toate activităţile de CSR, de la IMM-uri până la multinaţionale. Programul reprezintă atât o platformă credibilă şi standardizată de comunicare, cât şi un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte şi complete de responsabilitate socială corporatistă şi să comunice părţilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilităţii sociale. Good CSR 2009 îşi propune să popularizeze responsabilitatea socială corporatistă şi să răspândească bunele practici.

Companii românesti, unguresti şi poloneze s-au alăturat programului Good CSR în 2009. Participanţii şi-au pregătit rapoarte scurte de tip “C” de companie sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative (GRI) referitori la performanţa non-financiară, au comunicat despre practicile şi realizările în CSR atât angajatilor cât şi părţilor co-interesate externe.

Bucuresti, 24.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.