Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BBC Worldwide anunță vânzări multiple de programe în Europa Centrală și de Est

BBC Worldwide logo

BBC Worldwide a finalizat o serie de tranzacții cheie cu difuzori din Europa Centrală și de Est (ECE), demonstrând o prezență crescută în regiune. Peste 2000 de ore de conținut au fost deja vândute în întreaga regiune în 2017, din Estonia până în Croația, din Republica Cehă până în România.

Salim Mukaddam, General Manager și Vice Președinte ECE a declarat: „Piața de televiziune din Europa Centrală și de Est este înfloritoare. Atât televiziunile cât și platformele de televiziune au un apetit real pentru conținutul de calitate care va pătrunde astfel către audiențele locale. Clienții noștri știu că se pot baza pe conținutul din catalogul extins al BBC Worldwide pentru a oferi atât calitatea, cât și pe interacțiunea publicului, fie că este vorba de formate sau de conținut finit. Suntem încântați că am reușit să închidem un mare volum de tranzacții cu parteneri cheie din regiune și așteptăm cu nerăbdare să continuăm să ne dezvoltăm prezența în regiune.”

BBC Worldwide logo
Un acord pan-regional a fost constituit din vânzarea de formate către Central Media Enterprise Group (CME Group), care va face disponibil show-ul Dancing with the Stars disponibil în 5 teritorii. În acest acord sunt incluse și Pro TV în România și Pop TV în Slovenia, unde emisiunea s-a bucurat deja de o largă popularitate.

În ceea ce privește vânzările de conținut, RTL din Croația a semnat un contract de trei ani, care are 320,5 ore de conținut doar în primul an, concentrându-se pe comediile clasice, cum ar fi Allo Allo, 2Point4 Children și Yes Minister, precum și programele de teatru și istorie naturală. Acest acord pe termen lung face de asemenea ca Top Gear să fie din nou disponibil pentru publicul croat. La rândul ei, Pickbox Croația a achiziționat 205 ore de conținut precum comedii clasice și drame noi, inclusiv seria completă Doctor Who.

Acordurile cu Cehia TV și Prima vor face disponibile peste 300 de ore de conținut nou pentru telespectatorii cehi incluzând programe pentru copii, de teatru, de muzică și de istorie naturală. Acest acord cuprinde de asemenea si documentarul de referință Planet Earth II. La fel, Slovak TV a achiziționat peste 82 de ore de conținut mixt.

Relația BBC Worldwide cu Televiziunea Națională a Bulgariei (BNT) s-a consolidat cu un nou contract semnificativ de 101 ore, cu o serie de drame premium, precum și cu programe de știri de actualitate. În plus, a fost achiziționat și documentarul reper de istorie naturală, Planet Earth II, extinzând astfel și mai mult numărul de telespectatori la nivel mondial.

În Rusia, tranzacții importante au fost încheiate cu Sony Rusia, care marchează astfel întoarcerea lui Doctor Who în acest teritoriu, și cu Amedia care a achiziționat prima producție 4K cu versiuni UHD ale Planet Earth II și The Hunt. S-a parafat și primul contract cu canalul Viacom Spike care cuprinde 75 de ore de conținut premium drama și seriile 16-22 ale Top Gear. In plus, un acord a fost semnat cu TV Rain pentru BBC World Service pentru a furniza conținut adițional și pentru susține un nou buletin de știri BBC Russia pe canal de televiziune. O altă înțelegere presupune ca producțiile War and Peace și Sherlock seria 4 să revină în acest teritoriu pe Chanel 1 în completare la drama The Collection și la alte variate titluri muzicale.

În Estonia, televiziunea publică ETV a licențiat toate cele 6 serii din Call the Midwife și alte programe de știință, lifestyle și istorie naturală, inclusiv noua serie Blue Planet II printr-un contract de 200.5 ore. Programele de istorie naturală și documentarele s-au dovedit a fi un succes și în Lituania, unde televiziunea publică LNK a achiziționat 51 de ore de conținut.

Și mediul digital joacă un rol important în dezvoltarea din Europa de Est prin contracte semnate cu platforma online Viaplay ce includ 149 de ore de conținut pentru statele baltice. Printre titlurile disponibile pe Viaplay se numără 16 episoade speciale din Top Gear și seriale-dramă, fiind și prima dată când platforma difuzează dramă în această regiune, inclusiv toate seriile din Luther, Happy Valley și The Musketeers.

UPC Ungaria, deținut de Liberty Global, a semnat un contract pentru drepturile de difuzare a 207 ore de conținut pentru servicii video la cerere, inclusiv 5 serii din Doctor Who, permițând userilor să fie la curent cu cele mai noi episoade din serial.

În Letonia, au fost încheiate mai multe parteneriate cu diverse platforme, precum Lattelecom, pentru 92.5 ore de programe dramă, pentru copii, lifestyle și istorie naturală. Primul contract digital BBC Worldwide cu LMT, s-a semnat pentru un pachet mixt de 73.5 ore, în timp ce televiziunea publică LTV a achiziționat 50 de ore de emisiuni, inclusiv Hey Duggee, câștigător al premiului BAFTA.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.