Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Baxi Romania sarbatoreste 8 ani de excelenta in calitate

BAXI România sărbătoreşte 8 ani de la lansarea garanţiei de 8 ani pentru centralele termice marca Baxi. Compania este singurul furnizor de pe piaţa autohtonă de profil care oferă clienţilor beneficiul “8 ani garanţie” pentru toate produsele din gama centralelor BAXI, perioadă ce reprezintă durata medie de viaţă a unei centrale termice.

„Ne bucurăm să sărbătorim alături de partenerii şi clienţii noştri 8 ani de promisiuni respectate Am construit împreună o relaţie durabilă bazată în primul rând pe încredere.” a declarat Sever Scarlat, Director General, Baxi România. “Consecvenţi misiunii de a oferi clienţilor produse şi servicii de cea mai înaltă calitate, de 8 ani asigurăm 8 ani garanţie pentru toate centralele termice marca Baxi. Clienţii şi partenerii BAXI România pot confirma validitatea promisiunii noastre de excelenţă în calitate şi profesionalism. Promisiunea mărcii Baxi ramâne la fel de clară şi fermă în continuare. Ne menţinem această promisiune încă din anul 2004, ca dovadă a responsabilităţii asumate şi a încrederii avute în calitatea produselor şi serviciile noastre. Pentru partenerii Baxi, garanţia de 8 ani reprezintă un avantaj competitiv, Baxi fiind singurul brand care de la lansarea în România îşi permite să acorde 8 ani garanţie la produsele sale.“

Prin garanţia de 8 ani de zile, BAXI se angajează să acopere integral costurile cu reparaţiile şi piesele de schimb pentru orice defecţiune ce se constată a fi viciu de fabricaţie al centralei termice achiziţionate. România este singura ţară din lume unde Grupul Baxi oferă garanţia de 8 ani, decizie ce subliniază încrederea atât în potenţialul pieţei româneşti, cât şi în profesionalismul echipei din România şi al partenerilor comerciali cu care colaborează.

Calitatea constituie un factor strategic în construirea succesului Baxi, compania urmărind în permanenţă îmbunătăţirea tuturor aspectelor legate de aceasta.O nouă investiţie în acest sens este reprezentată de lansarea unui call center dedicat, începând cu acest an. Acesta asigură o comunicare în timp real, furnizând informaţii şi consiliere atât partenerilor BAXI, cât şi consumatorilor finali, interesaţi de detalii suplimentare despre gama de produse din portofoliul companiei, despre reţeaua de distribuţie şi service, precum şi despre serviciile post-vânzare. De asemenea, Call Center-ul BAXI asigură preluarea tuturor apelurilor de asistenţă tehnică şi service, atât în garanţie, cât şi post-garanţie, optimizând legătura dintre Centrele de Asistenţă Tehnică şi Service Autorizate Baxi şi consumatorii finali şi oferind suport în rezolvarea solicitărilor venite de la partenerii Baxi România sau/şi de la consumatorii finali.

Bucuresti, 17.07.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.