Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Baumix: volumul vanzarilor a crescut cu 30% in aprilie

În aprilie 2010 piaţa materialelor de construcţii s-a situat la nivelul lui aprilie 2007

Producătorul autohton de materiale de construcții Baumix anunţă că volumul de vânzări realizat de companie în luna aprilie 2010 a crescut cu 30% faţă de luna precedentă. După un început de an mai dificil, marcat de o reticenţă a clienţilor în a investi în construcţii sau lucrări de amenajare, compania declară că trendul de creştere a volumelor se va menţine şi în lunile viitoare.  

În primul trimestru din 2010, piaţa materialelor de construcţii a scăzut cu 30% faţă de trimestrul similar din 2009, potrivit Baumix. Principala cauză a diminuării vânzărilor a fost lipsă proiectelor noi în 2009, care ar fi generat venituri şi la începutul acestui an. În acest sens, primul trimestru din 2009 a beneficiat de proiectele începute în 2008, astfel încât nu a fost atât de afectat de criza din domeniul construcţiilor.   

“În acest moment, piaţa a revenit la nivelul lui 2007, luna aprilie 2010 marcând chiar o depăşire a lunii aprilie 2007 şi suntem încrezători într-o evoluţie pozitivă continuă. În ceea ce ne priveşte, am reuşit ceea ce ne-am propus şi anume să creştem de la lună la lună volumul vânzărilor pentru a ne menţine în 2010 cât mai aproape de valoarea din 2009,” a declarat Răzvan Bobe, director în cadrul companiei Baumix.

Potrivit lui Răzvan Bobe, strategia Baumix în acest moment se bazează pe două direcţii importante: reducerea costurilor şi adaptarea ofertei de produse la condiţiile de piaţă şi la nevoile clienţilor. “În ceea ce priveşte optimizarea costurilor, cel mai important pas a fost relocarea fabricii de la Gherla, într-un sediu propriu, anexat fabricii din Ploiești, care a dus la o scădere semnificativă a costurilor adiacente de tip chirie, transport, costuri pentru stocuri, costuri de regie etc. Cât priveşte nevoile clienţilor, politica noastră de preţuri rămâne una flexibilă, cele două game de produse- gama economică Primus şi gama profesională Baumix- adresându-ne tuturor tipurilor de clienţi şi tuturor buzunarelor,” a adăugat Răzvan Bobe.

Bucuresti, 20.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.