elefant.ro%20

Barrier face teste germane pe piata de comunicare din Romania

BarrierBarrier, unul dintre cei mai mari producatori de tamplarie PVC din Romania, demareaza prima sa campanie de comunicare integrata la nivel national. Weapons of Public Attraction si The Public Advisors sunt agentiile care s-au ocupat de managementul si implementarea activitatilor de comunicare.

Mixul de comunicare include o campanie radio-TV pe cele mai importante statii nationale, machete in reviste home&deco, o campanie online pe site-uri de profil, business si generaliste, precum si activitati de PR online, offline si social media. Strategia este menita sa comunice valorile Barrier: tehnologia germana, gradul ridicat de protectie (impotriva zgomotului, a intemperiilor, antifurt) si ideea de camin linistit, aducand totodata emotia necesara abordarii eficiente a audientei.
„Am lucrat indeaproape cu echipele WOPA si The Public Advisors care ne-au prezentat o strategie de comunicare integrata, care atinge exact publicul nostru tinta, cu un mix de medii de comunicare extrem de interesant. Am ales conceptul Teste Germane pentru ca transmite exact valorile brandului nostru, intr-un mod creativ si memorabil, care ne ajuta sa ne apropiem atat de consumatorul final, cat si de alti stakeholderi, precum media, distribuitori sau reprezentanti de vanzari, atat in Romania cat si in afara granitelor.”, Gabriel Miron, director de marketing al companiei producatoare Barrier.

Barrier ad

Campania TV a debutat la finalul lunii septembrie, cu un spot ce include cele mai importante simboluri germane care ajuta la dramatizarea mesajelor cheie ale campaniei. Spotul va rula atat pe posturi generaliste si de stiri, cat si pe canale targetate. In plus, Barrier va ajunge si in casele romanilor din tari precum Italia, Spania sau Franta prin intermediul posturilor romanesti internationale.

”Berea si carnatii nu ne-ar fi fost de folos, nici filosofii, asa ca am introdus orchestra bavareza, fotbalistii Manschaft-ului (castigatorii Cupei Mondiale din acest an) si masinile ce apartin unor branduri nemtesti, simboluri germane ale unor realitati cat se poate de romanesti. In colectivul romanesc, un lucru ”nemtesc” se bucura automat de o imagine pozitiva si de eticheta ”bine facut!”. Pentru ca la fabricarea ferestrelor Barrier se utilizeaza tehnologia germana, povestea are sens, iar spotul publicitar are umorul necesar unei reclame pentru a atrage atentia publicului.”, Luca Bulacu, Creative Director WOPA.

Startegia de comunicare este completata cu tactici de PR care introduc brandul Barrier catre presa de profil. Tacticile includ o vizita de presa in cel mai modern complex de productie de tamplarie PVC din tara, precum si proiecte speciale. Comunicarea in social media va completa activitatile clasice de PR si va oferi un touch extrem de personal mesajelor Barrier.

„A fost un adevarat challenge pentru noi sa imaginam o campanie de comunicare creativa, dar adaptata unui domeniu atat de tehnic. Am ales un mix de tactici clasice, executate diferit si ne bucuram ca am gasit in echipa Barrier un adevarat partener si sustinator. Am avut un inceput de campanie extrem de bun, cu rezultate foarte vizibile, iar activitatile vor continua in ultima parte a anului, precum si anul viitor.”, spune Raluca Mihalachioiu, General Manager The Public Advisors.

Campania se desfasoara in perioada septembrie – noiembrie 2014.

Echipa WOPA dedicata proiectului a fost formata din: Creatie: Luca Bulacu (Creative Director), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Adrian Dragan (Senior Copywriter), Tania Oprea (Junior Copywriter); Strategie: Ionut Datcu (Managing Partner) si Account: Magda Schnell (Senior Account Manager).

Echipa The Public Advisors care comunica pentru Barrier este formata din: Raluca Mihalachioiu (General Manager), Lidia Pitulea (Group Account Manager) si Claudia Clipici (Public Advisor).

Bucuresti, 08.10.2014

{mosloadposition user9}

f64.ro%20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

##################################################### #####################################################