free download 78 travel guides written by experts

Golin, alături de MasterCard în premierea excelenței din industria financiar-bancară, la Bank of the Year

Golin a sprijinit MasterCard în organizarea Bank of the Year, o competiţie derulată în parteneriat cu publicația Wall-Street, cu scopul de a premia excelența la nivelul instituțiilor financiare bancare și non-bancare din România.

Proiectul, implementat deja în alte țări din regiune, a fost lansat anul acesta și în România, Golin gestionând adaptarea conceptului la nivel local şi oferind sprijin în implementarea sa.


Competiția s-a desfășurat în perioada februarie – martie 2016, iar participarea la concurs s-a realizat în baza unei aplicații ce a constat într-un formular de înscriere cu detalii despre produsul sau serviciul nominalizat sau cu argumentația participării la categoria respectivă. Astfel, 22 de instituții financiare s-au înscris la prima ediție a MasterCard Bank of the Year din România, care a vizat premierea în cadrul a 12 categorii de concurs, din domenii diverse (exclusiv piaţa cardurilor), precum economisire, creditare, mobile şi online, dar şi responsabilitate socială sau educaţie financiară. Aplicațiile acestora au fost evaluate de un juriu specializat independent format din peste 30 de membri, reprezentanţi de top ai autorităţilor (precum Banca Naţională), mediului academic, industriilor relevante (tehnologie, retail, consultanţă etc.), asociaţiilor studenţeşti şi ONG-urilor. Câștigătorii au fost premiați în cadrul unei Gale care a avut loc pe 7 martie.

„Băncile şi instituţiile financiare non-bancare au un rol important nu doar în economie, ci şi în comunitatea în care activează, realizând proiecte cu beneficii imense deopotrivă pentru oameni și companii. De aceea, noi credem că este esenţial ca meritele şi performanţele lor deosebite să fie recunoscute şi premiate în cadrul unui eveniment independent, pe baza evaluărilor specialiştilor. Feedbackul a fost excelent, atât din partea participanţilor la competiţie, cât şi a membrilor juriului şi a comunităţii financiar-bancare, ceea ce a validat faptul că piaţa locală avea nevoie de un astfel de eveniment. Desigur, un proiect de o asemenea complexitate nu ar fi putut fi realizat fără susţinerea partenerilor noştri de încredere, iar agenţia Golin ne-a fost din nou alături, contribuind la implementarea cu succes a acestui proiect”, spune Diana Tănase, Marketing Manager, MasterCard, România.

Golin a asigurat componenta de project management pe toată durata competiției şi s-a implicat în adaptarea conceptului și dezvoltarea conținutului, oferind sprijin în definirea celor 12 categorii ale competiției, realizarea mecanismului de concurs și a criteriilor de acordare a premiilor, stabilirea componenţei juriului şi procesul de invitare a membrilor, precum şi în organizarea Galei.

„Prin Bank of the Year, MasterCard şi-a propus un obiectiv ambiţios – să implice stakeholderi extrem de diferiţi (de la autorităţi la asociaţii studenţeşti), la nivel de top (CEO, top managers) şi să convingă băncile şi IFN-urile să participe într-o competiţie al cărei mecanism (pe bază de aplicaţie) este o noutate pentru piaţa locală. Tocmai de aceea, modul de adaptare a conceptului, precum şi comunicarea sa au fost esenţiale pentru succesul proiectului. A fost o muncă uriaşă, de la stabilirea detaliilor şi până la implementare, dar MasterCard, Golin şi Wall-Street au lucrat ca o singură echipă, iar rezultatele au fost extraordinare – Bank of the Year a devenit deja o competiţie de referinţă pentru piaţa financiară locală”, adaugă Andrada Busuioc, Senior Manager, Golin.


Din partea MasterCard, Georgia Baltag (Marketing Manager) şi Diana Tănase (Marketing Manager), cu sprijinul întregii echipe, s-au implicat în acest proiect.

Echipa Golin pentru MasterCard este formată din Andrada Busuioc (Senior Manager), Ana Trif (Senior Manager), Florin Merlă (Media Associate), Alexandra Burdulea (Media Associate) și Raluca Duță (Chief of the Bridge™).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *