Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banii europeni ai balonului rotund

De la casele de pariuri pana la banci si retaileri, toate companiile, sponsori oficiali sau nu, au intrat in teren. Se joaca afacerea anului: Euro 2008. “Hai Romania!” Aceasta afacere este prezentata saptamana aceasta de BusinessWeek intr-un amplu articol cu exemple din diverse domenii. Dupa ce am ratat participarea de acum 4 ani, spiritele s-au incins. Mizele puse in joc sunt de la 2 lei la casele de pariuri sportive, pana la peste 20 de milioane de euro la Federatia Romana de Fotbal. “Federatia ar putea primi 23 de milioane de euro daca Romania castiga finala”, precizeaza pentru BusinessWeek Romania Ionut Lupescu, director general al FRF.

Afacerea Euro 2008 se dovedeste destul de complexa, de la biletele vandute pentru meci si serviciile de cazare si transport pentru suporteri, pana la promotii la diverse obiecte si servicii personale, care au un prilej in plus de promovare. Aceasta afacere implica milioane de euro in fiecare domeniu si premii pe masura.

“Evenimentele sportive de talia Campionatului European de Fotbal sunt adevarate evenimente sociale. Ne-am propus sa fim un partener pe termen lung pentru cei peste doua milioane de clienti, iar fotbalul si echipa nationala stim ca sunt aproape de inimile romanilor”, declara Doris Dezzani, responsabilul de marketing al Raiffeisen Bank, sponsor al echipei nationale de fotbal.

Top INFOTECH 100

Ce companii inregistreaza cele mai mari cresteri, care sunt cele mai atractive domenii si cum se descurca castigatorii intr-un climat economic riscant sunt cateva dintre subiectele abordate in cadrul articolului realizat de BusinessWeek.

Pentru realizarea topului INFOTECH 100 BusinessWeek a analizat rezultatele financiare a 30.500 de companii listate la bursa si a clasificat jucatorii din IT dupa patru criterii: profitul actionarilor, rentabilitatea capitalului, veniturile totale si cresterea veniturilor.

Amazon.com si Apple ocupa primele doua pozitii in acest an. Totusi, dominatia companiilor din SUA este in declin: America are 33 de companii dintre cele 100 prezente in topul IT din acest an, in scadere fata de 43 in 2007. Cand topul celor mai performate 100 de companii IT a fost realizat pentru prima oara, in 1998, 75 dintre companii erau din SUA.

 Bucuresti, 04.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.