Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bani pentru solutii eficiente

Joi, 20 septembrie 2007, Timişoara a fost gazda celor aproximativ 100 de oameni de afaceri din judeţele Timiş şi Arad, prezenţi la cea de-a 23-a ediţie a conferinţelor SolePAD (Soluţii Eficiente Pentru Afaceri Durabile). Organizată de Agora Media, a treia ediţie SolePAD Timişoara s-a desfăşurat în sala de conferinţe Viena a Hotelului Timişoara. Agenda conferinţei a fost deschisă de Alexandru Cristian, SOHO and SME Proposition Manager la Orange România, care a prezentat o soluţie de comunicaţii integrată, concepută de Orange pentru a veni în sprijinul acelor clienţi care îşi doresc un pachet integrat voce – date, de la un singur furnizor. În momentul în care o firmă îşi alege abonamentul potrivit, atunci aceasta poate conta pe o valoare aproximativ constantă a facturii, datorită unui credit lunar inclus. În plus, fiecare abonament este însoţit de un bonus.

Implementarea unui sistem ERP presupune o schimbare de paradigmă. Iar o schimbare de paradigmă înseamnă remodelarea tuturor proceselor de afaceri dintr-o companie. Gabriel Ionescu, Consultant ERP la Chara Software, a vorbit la Timişoara despre eficientizarea proceselor şi controlul costurilor folosind Syntesio ERP, un sistem pentru reducerea cheltuielilor şi creşterea rentabilităţii unei companii.

Cătălin Scarlat, Marketing & Business Development Director la Euroweb, a prezentat la SolePAD soluţiile de comunicaţii pentru afaceri oferite de companie pe piaţa din România, sub umbrela a două brand-uri: Euroweb – servicii de internet şi date şi Eurovoice – servicii de telefonie de generaţie nouă. De ce nouă? Pentru că toate sistemele de comunicaţii utilizate în prezent într-o companie – telefonie, videotelefonie, fax, email şi mesagerie instantanee – se pot reduce la unul singur, la o adresă unică alocată pentru toate aceste servicii.

Câţi dintre directorii de companii ştiu exact, în orice moment, unde se află angajaţii lor? Daciana Pop, Marketing Manager la Arobs Transilvania Software, le-a arătat managerilor prezenţi în sală cum se poate realiza acest deziderat folosind Track GPS, o soluţie mobilă de localizare a parcului auto prin tehnologie GPS/GPRS. Iar dacă acele companii au ca obiect de activitate distribuţia, Optimall by AROBS reprezintă, potrivit celor care o utilizează deja, cea mai bună soluţie de automatizare a forţei de vânzări de pe piaţă.

Horaţiu Covlescu, Marketing Manager în cadrul Lasting, a trasat liniile de activitate ale companiei pe care o reprezintă, activitate bazată pe o reţea de distribuţie extinsă la nivel naţional şi pe parteneriate cu cei mai importanţi furnizori de produse şi soluţii IT. Concret, tot ceea ce îşi poate dori o companie pentru consolidarea sau crearea unei infrastructuri IT complete poate găsi în portofoliul Lasting.

După o scurtă pauză de cafea şi discuţii libere, Bogdan Sima, consultant de afaceri în cadrul S&T România, a încercat să demonstreze că S&T este un furnizor şi un partener pentru succesul clienţilor săi, prezentând soluţiile de suport al afacerii, soluţiile pentru infrastructura IT şi competenţele de Project Management cu care compania activează pe piaţa din România.

Rentabilizarea companiei prin cunoaşterea şi gestionarea eficientă a resurselor şi prin îmbunătăţirea comunicării, creşterea profitului şi reducerea costurilor prin analiza stocurilor, a soldurilor şi a veniturilor/cheltuielilor pe centre de profit înseamnă de fapt bani. Daniel Burghelea, Director Vânzări la AttoSOFT, a arătat cum se pot face bani folosind sistemul ERP DataLight Enterprise.

Cristian Gavrilă, Software Manager la Sysrom, le-a vorbit oamenilor de afaceri prezenţi la SolePAD despre gestiunea modernă a întreprinderii, folosind ca exemplu sistemul integrat de gestiune economico-financiară iSYS, un instrument prin care se asigură performanţa unei companii, indiferent de domeniul în care aceasta activează. 

Vostro a fost creat pentru companiile de dimensiuni mici şi mijlocii, de până la 50 de angajaţi. Ce este Vostro? Noua linie de produse marca Dell dedicată segmentului IMM. Mihai Guran, Business Development Manager Dell România, a prezentat la Timişoara noua gamă de notebook-uri si desktop-uri Vostro. 

Aplix ERP este un sistem simplu şi eficient. Dar este mai ales un sistem deschis, pregătit pentru a se integra şi opera în mediul aplicaţiilor informatice eterogene, bazate pe platforme Open Source. Doru Ilaşi, Director Executiv la Aplix, a prezentat câteva alternative viabile pentru scăderea costurilor unei companii folosind soluţii Open Source.

Mihaela Vişoiu, Şef Birou Metodologie şi Asistenţă Contribuabili în cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Timiş, a amintit schimbările înregistrate în legislaţia fiscală o dată cu intrarea României în Uniunea Europeană. O noutate este sistemul electronic VIES (VAT International Exchange System) prin care toate statele membre ale Uniunii fac schimb de informaţii şi controale multilaterale în scopul evitării fraudei fiscale în domeniul TVA. Declaraţiile recapitulative trimestriale sunt transferate în VIES şi astfel statele membre pot face verificări ale operaţiunilor realizate.

Mihaela Apostol, Consilier Asistent în cadrul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologia Informaţiei, a vorbit despre fondurile structurale în domeniul IT&C, punând accent pe suportul destinat IMM-urilor pentru dezvoltarea e-economiei, mai exact pentru implementarea de sisteme informatice integrate şi alte aplicaţii electronice de management al afacerii (buget de 300.000 Euro) şi pentru dezvoltarea sistemelor de comerţ electronic şi a altor soluţii electronice pentru facilitarea operaţiunilor B2B (buget de 500.000 Euro).

Ofelia Cristiana Arghirescu, Consilier la Oficiului Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii Timişoara, a adus în discuţie cele 12 programe naţionale multianuale destinate IMM-urilor. La ora actuală se află în derulare “Programul Naţional Multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM”, cu un buget de 700.000 RON.
 
SolePAD este programul de conferinţe unde firmele pot afla cum şi cu ce pot realiza cele două imperative ale managementului modern: folosirea sistemelor informatice şi eficientizarea cheltuielilor. Management modern şi eficient înseamnă viteză de reacţie la mişcările pieţei şi cerinţele clienţilor, respectiv control eficient al costurilor.

SolePAD Timişoara a fost promovat cu sprijinul partenerilor media Bănăţeanul, Analog TV, Kiss FM, Zile şi Nopţi, Finantare.ro, PRWave, respectiv publicaţiile Agora Media: eWeek, Channel Partner, PC Magazine, Agora News, Sintetic şi NetReport.

Următoarea conferinţă SolePAD va avea loc pe 25 octombrie, la Iaşi, programul evenimentului urmând a fi disponibil pe www.solepad.ro.

Bucuresti, 21.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.