Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bancpost ofera clientilor Cosmote 5 modalitati diferite pentru a-si plati facturile

Clienţii Cosmote au la dispoziţie 5 noi modalităţi de a-şi plăti facturile, ca urmare a parteneriatului încheiat de Bancpost şi operatorul de servicii de telefonie mobilă Cosmote. Plata se poate face pentru orice abonat, numărul de plăţi efectuate fiind nelimitat.

“Noile opţiuni se înscriu în politica Bancpost de a susţine nevoia clienţilor de mobilitate şi de a veni în sprijinul lor cu cât mai multe alternative comode, rapide şi eficiente pentru plata facturilor către furnizorii de servicii şi utilităţi. Chiar şi clienţii Cosmote care nu sunt încă clienţi Bancpost pot utiliza reţeaua de terminale APS, “Expresul de plăţi”, pentru a-şi plăti în numerar facturile în 3 pasi simpli, 24 de ore din 24 sau pot plăti direct la ghişeele băncii. Îi invităm să ne devină clienţi şi să beneficieze de toate facilităţile pe care le oferim clienţilor noştri, de la avantajele asociate conturilor, cardurilor şi până la serviciul de Internet Banking, Fastbanking.” a declarat Marian Ignat, Director Direct Banking, Bancpost.

Modalităţile de plată a facturilor sunt următoarele:

1. Expresul de plăţi (APS), plăţi în numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost:
– prin scanarea facturii sau
– prin introducerea de la tastatura APS-ului a codului de abonat şi a numărului de factură;

2. ATM, pentru orice deţinător de card de debit Bancpost, fără nicio formalitate suplimentară:
– prin introducerea codului de abonat;

3. Fastbanking®, serviciul de Internet Banking al Bancpost:
– prin modulul Plăţi Utile, cu completarea câmpurilor cod client şi număr factură;

4. Direct Debit, pentru orice client Bancpost:
– prin completarea mandatului de autorizare a băncii, Bancpost va plăti facturile automat, la data scadenţei, din contul clientului;

5. la ghişeu, în numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost:
– prin scanarea facturii sau
– prin transmiterea numărului facturii şi a codului de abonat casierilor Bancpost.

Bancpost deţine o reţea extinsă de 233 unităţi teritoriale, 565 ATM-uri şi 250 de APS-uri. Fastbanking – soluţia de Internet Banking a Bancpost – este una dintre cele mai bune de pe piaţă şi a înregistrat un trend crescător semnificativ în ultimii ani, atât din punct de vedere al numărului de utilizatori, cât şi al valorii de tranzacţionare, oferind clienţilor o alternativă rapidă, sigură şi cu costuri reduse pentru efectuarea operaţiunilor bancare.

Bucuresti, 29.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.