Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banca Transilvania si Next Advertising, nasi de cununie

la nunta lui Dobândă

Lupta împotriva lui Dobândă continuă. Nesuferitului personaj Dobândă, creat de Next Advertising pentru cardul de credit Mastercard Forte de la Banca Transilvania, i s-a pregătit o capcană.

Download reclama

Tot Zânul este cel ce a găsit ac de cojocul lui. L-a însurat cu frumoasa Zero, alături de care va trăi fericit până la adânci bătrâneţi, ca în poveştile cu Ilene Consânzene şi Feţi-Frumoşi. Uite aşa, Zânul rezolvă şi problema lui Dobândă oferindu-le, până în martie, clienţilor Băncii Transilvania cardul de credit MasterCard Forte cu Dobândă-Zero. Cardul oferă acum posibilitatea de a accesa rapid şi uşor un credit fără obligaţii şi cu Dobândă-Zero. Cardul poate fi folosit atât în România cât şi în străinătate pentru retrageri de numerar şi plăţi la comercianţi, limita acestuia fiind de 5000 de euro (echivalentul în lei).

“Dacă în primul spot pentru MasterCard Forte de la Banca Transilvania am făcut cunoştinţă cu latura nesuferită a lui Dobândă, care se băga în sufletul tău şi te urmărea peste tot, acum descoperim dimensiunea romantică a acestui personaj buretos: el se îndrăgosteşte de o la fel de buretoasă Zero. Idila este pusă la cale de binecunoscutul Zân, care le aranjează întâlnirea "ca din întâmplare" pe o cărare din pădure. Cei doi se îndrăgostesc instantaneu şi formează un cuplu foarte natural (0%), povestea culminând cu o căsătorie în toată regula … oficiată bineînţeles tot de Zân.

Astfel, simpatia oarecum vinovată pe care în primul spot o simţeam vizavi de bietul Dobândă devine legitimă, căci acum nu mai avem motive sa-i dorim dispariţia: pe cine ar putea deranja Dobândă-Zero”, a declarat Vlad Enache.

La realizarea spotului au participat Ciprian Bănica şi Vlad Enache – copywriteri, Vlad Enache – Art Director, Liviu David – Creative Director, Ingrid Weber – Account Manager şi echipa Băncii Transilvania.

Spotul a fost regizat de David Popescu şi produs de Reload Film.

Noua campanie TV se desfăşoară în perioda 19 octombrie – 9 decembrie.

Bucuresti, 28.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.