free download 78 travel guides written by experts

Banca Transilvania, printre cele mai cunoscute branduri romanesti

Banca Transilvania®: rapiditate, spirit de echipă, idei, energie şi suflet –

Banca Transilvania® se află pe poziţia a 6-a în Topul brandurilor româneşti cu notorietate ridicată („High Impact Brands”) şi pe locul 4 în clasamentul realizat la categoria Bănci – asigurări, unui studiu realizat de Synovate, în exclusivitate pentru revista BIZ. Sursa indicată a mai publicat, cu aceeaşi ocazie, un top general al celor mai cunoscute 50 de branduri– româneşti şi străine – printre care se numără şi Banca Transilvania®. Eşantionul cercetării a cuprins 100 de mii de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani, provenind din toate categoriile sociale şi din mediul urban. Studiul, realizat în perioada aprilie – mai a.c., s-a bazat pe cercetare calitativă şi cantitativă. Pentru topul brandurilor s-a ţinut cont de următoarele criterii: primul brand menţionat, respeciv mărci menţionate spontan – fără a ţine cont de categoria / domeniul de activitate şi de   folosirea / nefolosirea acestora.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania®, declară: „Ne bucură aceste rezultate deoarece brandul BT este construit prin efortul susţinut al unei echipe formate din aproape 6.500 de angajaţI. Suntem cea mai mare instituţie bancară cu un capital majoritar românesc, iar brandul ne-a adus un important capital de imagine şi de simpatie, precum şi clienţi, angajaţi, parteneri de afaceri şi avantaje competitive”.

Banca Transilvani®a – Banca Oamenilor Intreprinzători BT este (re)cunoscută pe piaţă ca fiind Banca Oamenilor Intreprinzători şi a devenit în timp o companie foarte vizibilă – din toate punctele de vedere: cu identitate de corporaţie bine definită, standarde & standardizare, rezultate financiare remarcabile, peste 520 de unităţi localizate în toate zonele importante din ţară, ofertă pentru segmente diferite de clienţi, prezenţă atractivă on-line etc. Banca Transilvania® s-a impus prin susţinerea spiritului antreprenorial românesc, de multe ori fiind deschizătoare de drumuri, datorită dinamismului şi “ambiţiei proiectelor”. Banca Transilvania® înseamnă credibilitate, rapiditate, spirit de echipă, idei, energie şi, foarte important, (a face lucrurile cu) suflet.

BT – de la mărci comerciale, „la Zân”
Arhitectura de brand a Băncii Transilvania® cuprinde şi alte mărci comerciale, cum sunt cele ale subsidiarelor Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA: BT Asset Management S.A.I. S.A., BT Direct, BT Investments, BT Leasing, BT Securities sau BT Aegon. De asemenea, sunt produse şi servicii care poartă marca „BT”: BT 24 – Internet Banking, BT Ultra – Home Banking etc.

Notorietatea brandului BT a determinat banca să construiască în timp o întreagă “familie de branduri”, lansând pe piaţă şi alte mărci de impact, cum sunt: BT Cafè™ – prima cafenea bancară din România; Academia BT™ – centru intern de informare şi formare profesională, precum şi de integrare în organizaţie a noilor angajaţi; BT Golf Cup™ – turneu de golf organizat anual, ajuns la cea de a 6-a ediţie; Clujul Are Suflet – fundaţie a cărei activitate este dedicată tinerilor cu vârste între 14 şi 20 de ani, care provin din familii defavorizate şi din centre de plasament. O altă marcă de notorietate este Clubul Intreprinzătorului Român, prin intermediul căruia BT oferă segmentului de afaceri suport, consultanţă şi un program de networking pentru cei aproape 10.000 de membri ai săi. Informaţii despre aceste proiecte se pot afla accesând site-urile: www.bancatransilvania.ro, www.clujularesuflet.ro şi www.btclub.ro.

Cel mai cunoscut neconvenţional de promovare a produselor băncii şi, implicit, a Băncii Transilvania, este personajul „Zânul”. Acesta s-a dovedit a fi o soluţie perfectă la ceea ce Banca Transilvania şi-a propus, adică să „îndeplinească” dorinţele micilor întreprinzători. Datorită notorietăţii acestui personaj, aria de influenţă s-a diversificat şi asupra segmentului de retail, dar şi pentru alte tipuri de campanii, iar alegerea s-a dovedit a fi mai mult decât inspirată.

Poziţionarea BT este susţinută prin comunicare integrată – prin PR, marketing şi advertising, folosind instrumente şi canale specifice.

Bucuresti, 30.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *