Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banca Transilvania, “Banca Anului” pe piata cardurilor

„Banca Anului” pe piaţa cardurilor din România este Banca Transilvania. Titlul a fost primit în cadrul Galei No-Cash, organizată în Bucureşti, pentru performanţele obţinute de BT în anul 2010. Băncii Transilvania i-a fost decernat, de asemenea, premiul „Cel mai vândut card de debit” – pentru Visa Electron, primind şi distincţia „Premiera Anului”, alături de Western Union, pentru premiera mondială în ceea ce priveşte lansarea serviciului de transfer de bani la bancomat.

BT este în top 3 emitenţi de carduri din România, cu un portofoliu format din peste 1,8 milioane de carduri şi o cotă de piaţă de 15% în ceea ce priveşte mijloacele alternative de plată. Numărul tranzacţiilor efectuate cu cardurile Băncii Transilvania a crescut, în 2010, cu aproape 4 milioane, faţă de anul 2009. Portofoliul BT cuprinde, de asemenea, aproape 20 de tipuri de carduri de credit şi de debit, dintre care 4 sunt co-branded, dezvoltate împreună cu parteneri ai băncii. Banca Transilvania are o reţea extinsă de acceptare, formată din peste 800 de bancomate şi aproximativ 15.500 de POS-uri.

Robert C. Rekkers, Director General în cadrul Băncii Transilvania, declară: “Premiul Banca Anului vine într-un moment-cheie pentru noi, exact pentru anul în care am împlinit 10 ani ca jucător activ pe piaţa cardurilor. Acest titlu demonstrează că avem o strategie adecvată, echipă performantă şi idei inspirate. Pentru 2011 ne-am propus să creştem cota de piaţă, în special pe segmentul cardurilor de credit, pentru a ne consolida poziţia de jucător de top”.

Pentru desemnarea Băncii Transilvania ca ”Bancă a Anului” pe piaţa cardurilor a fost analizată performanţa BT, în acest domeniu, pe baza a 7 criterii, printre care: numărul de carduri şi de conturi de card, produse şi servicii lansate, număr de tranzacţii realizate cu carduri ale Băncii Transilvania, reţea de bancomate şi de POS-uri etc. BT a fost nominalizată, de asemenea, şi la următoarele secţiuni: „Cea mai bună promovare” – pentru campania „Plăteşte-ţi cu cardul taxele şi impozitele locale”, respectiv „Cel mai de succes program co-branded” – pentru cardul co-branded Visa Gold BT – Rotary.

Focusul Băncii Transilvania, pentru 2011, este creşterea utilizării cardurilor la comercianţi, atât în ceea ce priveşte cardurile de credit, cât şi cele de debit. Pentru că beneficiile şi serviciile „ataşate” cardurilor sunt un element important atât în atragerea de noi clienţi, cât şi în vederea fidelizării celor existenţi, BT a lansat deja un proiect amplu de loialitate, programul Star BT, prin care clienţii persoane fizice beneficiază, pentru orice plată cu un card de credit BT – de puncte de loialitate care se acumulează, dar şi de rate fără dobândă – la comercianţii parteneri.

Bucuresti, 09.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.