Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banca prin telefon – Clientii InfoBCR solicita cel mai frecvent informatii

despre conturile si creditele detinute

  • Din iulie 2013, clienţii BCR pot afla informaţii despre conturile şi produsele deţinute la bancă printr-un simplu apel telefonic gratuit
  • De la introducerea acestei facilităţi, în urmă cu 3 luni de zile, numărul solicitărilor despre conturi, credite, depozite deschise la BCR, depăşeşte 50.000

Banca Comercială Română (BCR) oferă clienţilor persoane fizice posibilitatea de a afla informaţii despre conturile deţinute printr-un simplu apel telefonic, gratuit, fără a fi nevoiţi să meargă la bancă. De la introducerea acestei facilităţi, în urmă cu 3 luni, numărul clienţilor care apelează InfoBCR s-a triplat, cele mai frecvente solicitări fiind cele referitoare la aflarea detaliilor despre conturile şi creditele deţinute, cum ar fi: soldul contului, codul IBAN, valoarea ratelor şi a acumulărilor din depozite.

Informaţiile sunt oferite doar titularilor de cont autentificaţi pe baza datelor personale de identificare.

Clienţii BCR pot afla soldul contului, IBAN-ul sau valoarea ratelor pentru creditele detinute, apelând non stop şi gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.227.

„Oferirea de informaţii prin telefon despre conturile deţinute este un beneficiu major de care se bucură în prezent clienţii BCR. Clienţii sunt încântaţi că economisesc mult timp în acest fel: află dacă le-au fost alimentate conturile de salarii sau pensii şi alocaţii, află sumele acumulate în depozite şi dobânzile oferite, află valoarea exactă a ratelor sau alte informaţii pentru care până în iulie 2013 trebuiau să meargă în unitate şi să piardă timp. Un mare beneficiu este şi pentru clienţii din străinatate care ne sună constant pentru informaţii şi tranzacţii din conturile lor. Clienţii sunt multumiţi de economia de timp pe care o realizează iar noi suntem încrezători că în acest mod construim o relaţie durabilă cu clienţii noştri prin transparenţă şi disponibilitate oriunde s-ar afla aceştia”, declară Mădălina Voinea, Şef Departament Contact Center, BCR.

Serviciul InfoBCR răspunde anual la peste 1.300.000 de solicitări telefonice sau prin e-mail. Pe lângă informaţii despre conturi şi credite, clienţii transferă sume de bani şi plătesc facturi telefonic, prin serviciul Alo 24 Banking BCR sau beneficiază de suport în utilizarea produselor deţinute.

Bucuresti, 20.11.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.