Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Banca prin telefon – BCR a inregistrat peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center

pe telefon si e-mail

· De la introducerea noilor pachete de cont curent în oferta băncii se înregistrază o creştere a numărului clienţilor care solicită informaţii despre facilităţile oferite de acestea
· Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv şi asupra tranzacţiilor făcute de clienţi prin serviciul Alo 24 Banking BCR
· Clienţii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzacţii în valoare de aproximativ 374 milioane lei, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul precedent

Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operaţiuni în Contact Center pe telefon şi e-mail, cu peste 25% mai mult decât anul 2011. Anul 2013 deja prefigurează o creştere faţă de dimensiunea activităţii de anul trecut, ţinând cont ca în primele două luni s-au primit deja mai multe solicitări decât în perioada similară a anului 2012.

Pe langă partea de tranzacţionare şi suport în tranzacţionare la distanţă, a doua funcţionalitate majoră a Contact Center se referă la consilierea şi vânzarea la distanţă (InfoBCR). Clienţii şi potenţialii clienţi ai băncii pot solicita informaţii despre toate produsele şi serviciile din oferta BCR, pot achiziţiona credite şi carduri de credit şi pot activa convenţii de Plăţi facturi la ATM sau pot stabili programari la unităţile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de bancă.

De la introducerea noilor pachete de cont curent în oferta băncii se înregistrază o creştere de 4 ori mai mare a numărului clienţilor interesaţi de facilităţile oferite, cărora consilierii InfoBCR le-au stabilit întalniri pentru achiziţionarea pachetelor la unităţile preferate de aceştia.

Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv şi asupra tranzacţiilor făcute de clienţi prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clienţii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzacţii în valoare de aproximativ 374 milioane lei, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul precedent.

„Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte uşoară întrucât se axează pe canalele directe oferite de BCR precum internet şi phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat să se deplaseze la bancă pentru a face diverse operaţiuni, ci poate efectua tranzacţiile direct de acasă şi din orice locaţie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. În viitorul apropiat avem în vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar şi introducerea unor noi canale de comunicare cu clienţii noştri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

Utilizatorii de carduri BCR şi de servicii bancare ce oferă acces bancar la distanţă (phone banking, internet şi mobile banking) beneficiază prin intermediul Contact Center BCR, de suport tehnic şi de urgenţă prin intermediul consilierilor BCR Asistenta, aceştia fiind 24/7 la dispoziţia clienţilor băncii. Prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, clienţii au acces oricând la produsele deţinute, beneficiind în acelaşi timp de spijinul consilierilor Contact Center în efectuarea prin telefon, a operaţiunilor bancare dorite.

BCR oferă, în prezent, clienţilor săi 3 variante de pachete de cont curent şi anume: ClasiCont BCR – cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani şi constituie depozite, inclusiv prin internet şi telefon şi TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clienţilor pasionaţi de plata cu cardul şi de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzacţii intra şi interbancare cu comision zero.

Pe langă accesul gratuit la contul curent, noile pachete oferă posibilitatea de a plăti facturile sau de a efectua tranzacţii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp si bani pentru clienti:
– cu cardul la orice bancomat BCR, ghişee automate, maşini multifuncţionale
– utilizând serviciul Tranzacţii mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind în premieră pe piaţa din România de opţiunea de a transfera bani către un numar de telefon mobil
– Click 24 Banking BCR (www.24banking.ro)
– Alo 24 Banking BCR (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)
– plăţi automate prin Direct Debit şi Standing Order

Bucuresti, 18.03.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.