Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Bahar: Viata furata”, un nou fenomen se naste in Romania

Istoria se repeta! Dupa fenomenul “Suleyman Magnificiul”, serialul “Bahar: Viata furata” inregistreaza, episod cu episod, audiente ametitoare

Luni, 1 februarie, serialul turcesc “Bahar: Viata furata” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Serialul aduna, zi de zi, tot mai multi fani in fata micilor ecrane. Aseara, serialul “Bahar: Viata furata” a strans in fata micilor ecrane peste doua milioane de romani din intreaga tara. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc, pe targetul National si All Urban, si pe locul doi, pe segmentul 18-49 Urban.

In intervalul 20:00 – 22:30, “Bahar: Viata furata” a inregistrat 9,8 puncte de rating si 17,9% cota de piata, pe targetul National, 9,6 puncte de rating si 17,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,4 puncte de rating si 15,6% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de 1.798.000 de romani urmareau aseara serialul difuzat la Kanal D. in minutul de aur, atins la 21:06, peste doua milioane (2.063.000) de telespectatori vizionau serialul “Bahar: Viata furata”.

Audiente target National

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Kanal D

9,8

17,9

 

Pro TV

9,3

16,9

 

Antena 1

6,7

12,1

 

Antena 3

2,7

4,9

 

National TV

2,5

4,5

Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 01.02.2016
Interval: 20:00-22:30

Audiente target All Urban

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Kanal D

9,6

17,9

 

Pro TV

8,2

15,3

 

Antena 1

5,5

10,2

 

Antena 3

3,6

6,7

 

Romania TV

2,3

4,3

Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 01.02.2016
Interval: 20:00-22:30

Audiente target Comercial

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:30

Pro TV

9,2

22,6

 

Kanal D

6,4

15,6

 

Antena 1

4,9

11,9

 

Antena 3

1,2

2,9

 

Prima TV

1,0

2,4

Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 01.02.2016
Interval: 20:00-22:30

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.