Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Badescu tinteste 100.000 de euro din curieratul de nisa

{mosimage}După mai bine de 4 ani timp în care s-a aflat la conducerea Alo Curier, Octavian Bădescu a iniţiat anul acesta un proiect foarte ambiţios îmbrăţişând o poziţie cu totul nouă în cariera sa, şi anume aceea de antreprenor. El şi-a deschis în primavara acestui an propriul business, înfiinţând, în premieră pe piaţa de aici, singurul serviciu de curierat de nişă cu servicii unicat în România. Compania Active Business Solutions la care Bădescu este acţionar unic gestionează două brand-uri, Sameday Courier şi Dropmail & Sampling, a căror echipă numără până în prezent deja cateva zeci de oameni. Sameday Courier este orientată, pe lânga întreaga gamă de servicii de curierat local, naţional şi internaţional, pe oferirea de servicii de curierat cu livrare în ziua expedierii oriunde pe teritoriul ţării, diferenţa faţă de serviciile oferite de concurenţă facând-o tocmai acest timp de livrare precum si furnizarea soluţiilor dedicate de tip “tailor-made” generatoare de valoare adaugata (proiecte de curierat nestandardizate, cu anumite specificitati) acelora care activitatea le impune un astfel de serviciu specializat (livrari in afara programului regulat, livrari la persoane fizice, solutii logistice optimizate din punct de vedere al timpului de livrare si al costului, retururi de documente cu verificarea corectitudinii completarii acestora, samd). 

Dropmail & Sampling cel de-al doilea brand al lui Bădescu, oferă implementarea în teren a proiectelor de marketing direct (distribuţie neadresată de pliante în cutiile poştale sau stradal) în toate oraşele ţarii, din acelasi grup de firme făcând parte şi compania de marketing direct “More Results Marketing”.

”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta şi sperăm să atingem într-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului. Întrucat suntem la început, numărul de clienţi şi de trimiteri creşte în prezent exponenţial, băncile, firmele de avocatură şi agenţiile de publicitate fiind principalele interesate de aceste servicii pentru care utilizam cele mai rapide formule de transport multi-modal. Începand din această toamnă am introdus pe lânga iniţialul serviciu de top “Right Away” şi un al doilea serviciu cu livrare în aceeaşi zi în ţară, de tip “economic” – “Regional Express”, disponibil destinaţiilor din zona de sud, est şi centru a ţării, consolidând poziţionarea companiei pe această piaţă. La nivel european, piaţa de curierat “same day” deţine o pondere de peste 5-7 % din total, în timp ce în România se limitează deocamdată la curieratul local, intracity, şi nu depăşeşte deocamdată 1-2 % din cele cca. 200 mil. Euro estimate pentru 2007”,  a declarat Octavian Bădescu, Managing Partner la Active Business Solutions şi totodată Secretar General al Asociaţiei Operatorilor de Curierat din România.

Bucuresti, 22.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.