Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Babel Communications: 100 000 de euro investitie in BTL

pentru piata constructiilor

Agentia Babel Communications a definitivat un nou instrument de BTL destinat pietei constructiilor din Romania. Pentru conceperea si implementarea acestui proiect agentia va aloca pe parcursul anului 100 000 de euro. In strategia de desfasurare proiectul cuprinde doua dimensiuni de adresabilitate: una pe zona B2B si alta pe retail.
Activitatile cuprinse in acest proiect se vor desfasura sub umbrela unui concept de eveniment unitar – “Zilele Misiunea Casa in orasul tau”. Prima faza a proiectului va avea loc la Cluj in perioada 3-6 aprilie. Pentru componenta B2B a fost realizat un parteneriat cu Universitatea Tehnica din Cluj-Facultatea de Constructii, prin care se vor aduna la aceeasi masa, in cadrul unei intalniri specializate, studenti, companii locale de constructii, antreprenori, ingineri si arhitecti. Pentru sectiunea de retail va fi organizat un show la Iulius Mall, unde vor participa toti cei care sunt interesati sau pasionati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.

Conceptele creative pentru cele doua componente ale proiectului sunt patentate Babel Communications – “Lider Construct” pentru B2B si “O joaca pentru oameni mari” – retail. “Am gandit proiectul pe doua linii de target pentru ca firmele care sunt in piata constructiilor sa poata accesa mai multe categorii de public printr-o actiune coerenta de comunicare, adresata pe de o parte mediului specializat, iar pe de alta parte persoanelor “de acasa” care intra ocazional in contact cu zona de constructii si amenajari. Evenimentele de acest tip asigura o vizibilitate excelenta in spatii urbane aglomerate dar si o credibilizare a marcilor, cu efecte pe termen lung datorita relatiilor de apropiere care se stabilesc intre branduri si public”, a declarat Mihaela Cirstea directorul de evenimente al Babel Communications. Companiile care vor folosi la Cluj noua platforma de BTL vor fi Henkel, Dacia Renault (cu Logan Pick-Up), Bosch si Schneider Electric.

Formatul de eveniment de la Cluj va fi implementat si in alte orase mari din tara in care se inregistreaza o dezvoltare masiva a constructiilor, cu ajutorul companiilor din zonele respective si a mediilor universitare tehnice cu renume.

Directorul Babel Communications, Calin Diaconu apreciaza ca “«Zilele Misiunea Casa in orasul tau» reprezinta un forum, o tribuna pe care agentia a pus-o la dispozitia companiilor din domeniul constructiilor sau care au legatura cu acest domeniu, unde acestea au contact liber cu publicul avand o comunicare directa si ne-mediata. Astfel de evenimente au rolul de a configura rational procesele de evolutie pe o piata cu un boom extraordinar, ajutandu-i pe “actori” sa inteleaga mai bine mediul si sa actioneze cu maximum de eficienta”. 

Prin investitia in acest proiect Babel Communications isi reconfirma pozitionarea ca agentie de publicitate specializata in domeniul constructiilor, urmarind ca pe langa proiectele dezvoltate pana in prezent, sa configureze noi produse care sa-i consolideze acest statut.

Bucuresti, 2.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.