Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AXA Asigurari contribuie la redefinirea standardelor in sustinerea cauzelor umanitare

si este prima companie internationala care se alatură programului Secunda – Viata

Compania AXA Asigurări îşi propune să redefinească standardele atât în domeniul asigurărilor, cât şi în ceea ce priveşte susţinerea cauzelor umanitare, şi devine primul brand internaţional care se alătură programului Secundă – Viaţă.

Programul Secundă – Viață este o premieră în România și reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de grupul Leo Burnett la iniţiativa publicaţiei Gazeta Sporturilor. Secundă – Viață oferă companiilor care îşi fac reclamă TV posibilitatea de a sprijini direct cauze umanitare.

Mecanismul programului Secundă – Viață constă în cedarea contravalorii difuzării unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă – Viață, marcând implicarea acestora în susținerea cauzei alese.

Prima cauză în slujba căreia s-a pus în valoare mecanismul Secundă – Viaţă este Fundaţia Mihai Neşu. Spoturile AXA Asigurări care vor rula pe TV vor purta pe perioada campaniei logo-ul Secundă Viaţă pentru Fundaţia Mihai Neşu. Contravaloarea unei secunde din fiecare difuzare se va duce către Fundaţia Mihai Neşu.

”Se spune că onoarea nu îţi este dată de ceea ce primeşti, ci de ceea ce dai. De prea multe ori subestimăm puterea unui zâmbet, a unui cuvânt binevoitor sau al celui mai mic gest de a arăta că-ţi pasă. Pentru noi este o onoare să participăm în acest proiect şi să fim primii care şi-au luat angajamentul faţă de o cauză. Este un proiect inovator care se potriveşte ca o mănuşă valorilor noastre. Atât noi, cât si cei care au creat programul Secundă – Viaţă suntem antrenaţi într-o misiune de a proteja viaţa”, a declarat Violeta Ciurel, preşedinte şi CEO AXA Asigurări.

Prețul unei secunde difuzate la TV este calculat în funcție de audiența reclamelor. Prin urmare, publicul telespectator este cel care dă valoare Secundei – Viață: cu cât mai mulți oameni urmăresc reclamele participante, cu atât valoarea strânsă pentru cauza umanitară crește.

”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru public, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV este dat de audiențe, uitându-se la reclame publicul face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”, a afirmat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați www.secunda-viata.ro.

Despre AXA Asigurări

Grupul AXA este lider mondial în protecţie financiară. Activităţile AXA se desfăşoară în diverse zone geografice, având operaţiuni majore în Europa, America de Nord şi zona Asia-Pacific. În anul 2011, veniturile Grupului au însumat 86,107 miliarde Euro.

AXA are operaţiuni în America de Nord şi în Asia încă de la începutul anilor ‘90. Astăzi, Grupul AXA este prezent în 58 de ţări, pe toate cele 6 continente, având 101 milioane clienţi, 163.000 angajaţi şi 400.000 acţionari individuali.

Poziţionarea “Redefinim / Standardele” reprezintă aspirația companiei de a dezvolta relații bazate pe responsabilitate și încredere, demonstrând deja potențialul de a deveni cea mai de încredere companie de asigurări la nivel mondial. În clasamentul „Top Global Brand 2011”, realizat de Interbrand, AXA a fost declarat brandul de asigurări numărul 1 în lume, pentru al 3-lea an consecutiv. În plus, AXA a fost declarată prima companie de asigurări pe plan mondial, atât în 2012, cât şi în 2011, într-un clasament bazat pe valoarea primelor nete încasate, realizat de AM Best – agenţie de rating recunoscută pe plan mondial, specializată în domeniul asigurărilor.

Grupul AXA s-a lansat oficial în România în mai 2011, decis să redefinească standardele şi pe piaţa românească a asigurărilor. AXA Asigurări oferă clienţilor săi o gamă largă de produse de asigurări de viaţă, atât pentru persoane fi zice, cât şi pentru persoane juridice, incluzând programe de asigurări cu componentă de economisire şi protecţie, programe de asigurări pentru pensie, asigurări de sănătate şi programe pentru educaţia copiilor.

Angajamentul AXA Asigurări este acela de a schimba vorbele în fapte şi promisiunile în dovezi.

Bucuresti, 02.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.