Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AVON Cosmetics si Starcom Mediavest lanseaza noul parfum Only Imagine, printr-o campanie

Starcom MediaVest

in care a imaginat un oras infrumusetat de flori si biciclete

Cu ocazia lansării parfumului Only Imagine, AVON Cosmetics și Starcom MediaVest Group au organizat duminică 21 aprilie în Parcul Herăstrău Only Imagine Bike Walk, primul eveniment public de anul acesta dedicat biciclistelor urbane, la care au participat peste 100 de femei. În cadrul evenimentului, AVON a decorat bicicletele participantelor pentru primavară cu flori și baloane, a oferit cadou biscuiți personalizați „Only Imagine” și a premiat cele mai stylish trei bicicliste cu un coș de bicicletă cu flori și un parfum.

AVON le-a făcut bucureștenilor și un cadou de primăvară – cele două pasarele de la Piața Națiunilor Unite și Cotroceni au fost decorate cu flori vii de primăvară, pentru toți cei romantici acesta fiind locul de întâlnire în această lună.

„Primăvara este cel mai frumos anotimp pentru că tot ce ne înconjoară ne bucură vizual, ne îmbată cu arome, ne dă speranță și ne îndeamnă să dăm frâu liber imaginației. Ne bucurăm că am reușit să cuprindem aceste atribute în noul parfum Only Imagine by AVON.” a declarat Bogdan Berdacovici, PR & Advertising Manager AVON Cosmetics.

„Experiență, emoție, interacțiune cu brandul și campanii umane valoroase care contează pentru consumator și brand este ceea ce ne-am propus și am realizat pentru AVON Cosmetics și lansarea Only Imagine.” a declarat Corina Bernschutz, Director Inovație Starcom Mediavest.

Parfumul „Only Imagine” a fost creat de Pierre Negrin, parfumierul casei Firmenich. „Acest parfum a fost inspirat de ideea unei călătorii prin care obișnuitul devine extraordinar. Când creez pentru AVON, îmi imaginez că fiecare dintre creațiile mele poate inspira dorințele și visurile personale, în fiecare zi.” a declarat Negrin. Noul parfum AVON a fost obținut din esențe principale de măr verde, violetă și mosc, care în combinație cu notele de zmeură, bujor și lemn de santal intensifică senzualitatea și feminitatea.

Mai multe informații despre parfum și eveniment puteti găsi pe: www.avoncosmetics.ro / www.facebook.com/AvonSpace.

Din partea Starcom, echipa implicată în realizarea campaniei este formată din: Corina Bernschutz – Director Inovație, Mihaela Mihai – Activation Specialist, Ioana Giosan – Digital Project Manager, Mădălin Andreescu – OOH Manager, Răzvan Pricop – Prin Production Director.

Din partea AVON Cosmetics, echipa care a contribuit la această campanie este formată din: Bogdan Berdacovici – PR & Advertising Manager, Amalia Precup – Events & Corporate PR Specialist, Bogdana Voican – Community & Facebook Content Editor.

Bucuresti, 23.04.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.