Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aviad Goz: „Stabileste un obiectiv si verifica regulat daca executia urmeaza planul”

Cea de-a doua zi a Forumului Business-Edu: „Unleashing performance through learning”, desfăşurat între 11 şi 13 octombrie la Capital Plaza, a adus în atenţia specialiştilor de HR două concepte majore: cultura organizaţională şi alinierea la obiectivele de business. Aviad Goz, trainerul care a oferit consultanţă unora dintre cele mai mari companii din lume, a prezentat audienţei modelul N.E.W.S -un program de adaptare eficientă la schimbarea mediului de business.

„Angajaţi fericiţi înseamnă clienţi fericiţi”

Cătălin Ionescu, un CEO cu o experienţă de 18 ani în practica formării liderilor şi managerilor, a deschis primul panel de discuţii cu o provocare: De ce e nevoie de o cultură a învăţării într-un mediu organizaţional?

Unul dintre speakerii invitaţi la dezbatere a fost Călin Cavaleru, consultant cu o experienţă de 8 ani în domenii precum media, industria grea, banking, asigurări, auto, retail, HORECA, IT&C sau FMCG. Acesta a demonstrat prin exemple reale din mediul de business că există o legătură imuabilă între cultura organizaţională şi atingerea obiectivelor strategice ale unei organizaţiii. În viziunea lui, „cultura organizaţională trebuie aliniată la strategie. Strategia de business îţi spune unde vrei să ajungi, iar cultura îţi arată cum să ajungi acolo.”

Managerii trebuie să conştientizeze că specialistul de HR joacă un rol activ în modificarea culturii organizaţionale prin „educarea şi ghidarea liderilor, promovarea comportamentelor dezirabile, stabilirea unor obiective funcţionale, recrutarea prin criterii de compatibilitate culturală şi prin programe care să aducă modificările culturale dorite,” a adăugat Călin Cavaleru. În plus, un lider adevărat trebuie să înţeleagă că ”angajaţii fericiţi înseamnă clienţi fericiţi.”

Specialistul în HR măreşte coeziunea echipei

Alături de Călin Cavaleru, la discuţie a mai participat şi Mihaela Reese, coach acreditat ICF şi partener pentru The Ken Blanchard Companies şi Maastricht School of Management. În opinia acesteia, un manager de resurse umane are ca misiune principală să determine membrii unei echipe să participe activ la atingerea scopurilor comune şi să îi facă pe oameni să iasă din comoditatea anonimatului. Echipele încep să funcţioneze atunci când măcar un membru îşi asumă rolul propriu şi acţionează adecvat. Abia apoi se văd rezultatele.

Businessul e ca o navă: eşuează dacă nu ştii cum să navighezi

Cel de-al doilea panel de discuţii al zilei l-a avut în centru pe Aviad Goz, trainerul internaţional specializat în dezvoltare organizaţională şi personală ce a antrenat peste 1.500 de companii din 50 de ţări. Fondator al grupului Momentum şi dezvoltator al modelului N.E.W.S, Aviad Goz a oferit consultanţă managerilor şi echipelor din cele mai mari multinaţionale ale lumii: Microsoft, General Electric, IBM, Motorola, Oracle, Citibank sau Procter&Gamble.

Reţeta lui de succes reprezintă, de fapt, un model simplu şi eficient de stabilire şi atingere a obiectivelor personale sau organizaţionale. N.E.W.S spune că o afacere reuşeşte atunci când avem în vedere un Nord reprezentând direcţia companiei, misiunea şi visiunea acesteia. Totuşi, pentru a ajunge în acel punct, trebuie să acordăm atenţie Estului, care corespunde motivaţiei şi valorilor unei companii (De ce trebuie să atingem un scop anume?), dar şi Vestului – planurile şi metodele de execuţie ale acestora (Cum facem să atingem acel scop?). În acelaşi timp, nu trebuie să pierdem din vedere nici Sudul, care vizează obstacolele interne şi externe în calea atingerii scopului.

La final, Aviad Goz concluzionează: un leadership de calitate înseamnă să te poziţionezi în raport cu stakeholderii şi cu nivelul pieţei şi apoi să sincronizezi toate departamentele organizaţiei în urmarea unei singure căi de acţiune.

De asemenea, participanţii la forum au avut oportunitatea să aplice conceptele din prezentări în cadrul a şase workshopuri, trei în prima parte a zilei şi trei după-amiaza: „Learning în agenda de lucru”, cu Eugen Dragomir – MBA Head of Operation LeanCoaching; „Comunicarea internă-Moft skill”, cu Magda Bunea – Coach; „Diagnoza cu metode de acţiune-primul pas al procesului”, cu Irina Ştefănescu – consultant şi coach; „Coaching Leadership Style”, cu Lilia Dicu – Executive Coach şi Simona Gherasim – Coach; „Modelarea comportamentului financiar al angajaţilor pentru creşterea performanţelor”, cu Eusebiu Burcaş- fondator Burcash TM şi ”Managementul într-o structură matricială”, cu Keith Parker- trainer internaţional.

Bucuresti, 12.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.