Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Avans de peste 30% pentru vânzările Wetterbest în primele patru luni ale anului

• Pentru 2016, compania vizează o cifră de afaceri în creștere cu 20% față de anul anterior
• Circa 2 milioane de euro au fost alocate pentru investiții

În perioada ianuarie – aprilie 2016, Grupul Wetterbest a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 30 milioane RON, în creștere cu 36% față de perioada similară a anului trecut.

La vânzările raportate au participat toate cele trei companii din grup: Depaco (producător de ţiglă metalică, tablă cutată şi sisteme de drenaj), Polnebo (importator de folii, membrane, șuruburi şi ferestre de mansardă) şi Cortina (producător şi distribuitor).


Evoluția vânzărilor a fost determinată, în principal, de creșterea cererii pentru produsele Wetterbest, potențată de vremea favorabilă. De asemenea, avansul s-a datorat și extinderii portofoliului cu produse lansate anul trecut, precum țigla metalică Wetterbest Gladiator, acoperișul plan Wetterbest Click și tabla cutată W60, care s-au bucurat de succes în rândul clienților, în linie cu tendința de creștere a cererii pentru materiale de calitate ridicată.

„Anul acesta, cuvântul de ordine este eficiența. Încă de anul trecut, am demarat un proces de reorganizare a fluxurilor interne. De asemenea, am investit în Warehouse Management System (WMS), care ne ajută să organizăm mai bine stocurile, comenzile și livrările. Investiția va avea efecte pozitive atât pentru companie, cât și pentru clienți, îmbunătățind calitatea serviciilor Wetterbest”, a declarat Dragoș Irimescu, inginer proiectant și Director General Wetterbest.


Pentru 2016, reprezentanții companiei își propun o creștere de 20% a cifrei de afaceri și obținerea unui profit consolidat de circa 8 milioane de lei. Evoluția va fi susținută de lansarea a circa 5 noi produse pe parcursul anului. Totodată, compania urmărește extinderea echipei de la 200 de angajați la 240. Recrutările vizează departamentele de producție, livrări, vânzări și financiar.

În ceea ce privește investițiile, Wetterbest a alocat aproximativ 2 milioane de euro până la sfârșitul anului, în principal, pentru cinci noi linii automate de țiglă metalică, borduri și accesorii pentru drenaj, spații de depozitare și utilaje de ridicat și transportat de ultimă generație. 70.000 de euro au fost alocați deja sistemului WMS.

Compania va continua și anul acesta activitățile pentru pregătirea montatorilor de acoperișuri.

„În absența școlilor de meserii, am creat Școala Wetterbest. Am angajat un trainer specializat, care, cel puțin o dată pe lună, ține un curs intensiv pentru grupe de câte 30 – 40 de montatori și vânzători de învelitori metalice. Până la acest moment, am instruit sute de profesioniști. Anul acesta vom încerca să intensificăm eforturile, întrucât este mare nevoie. Un montaj corect este una dintre condițiile de bază pentru un acoperiș trainic. Utilă este și implicarea statului pentru susținerea calității în construcții. Spre exemplu, este necesară o lege care să impună ca în orice fabrică de materiale de construcții să fie angajat minimum un inginer specialist cu calificare în domeniul respectiv. Astfel, s-ar evita multe dintre neregulile existente astăzi pe piață, cum ar fi utilizarea unor materiale mai ieftine, dar mai puțin indicate, sau acordarea unor garanții de trei ori mai mari pentru un produs finit decât cea oferită de producătorul materiei prime”, a explicat Dragoș Irimescu.

Sistemele de țiglă metalică Wetterbest se remarcă printr-o durată medie de viaţă de peste 50 de ani susţinută de calitatea oţelurilor folosite, prin montaj facil și greutate redusă – ceea ce duce la solicitarea scăzută a structurii de rezistenţă a acoperişului şi construcţiei în general.

Wetterbest deține una dintre cele mai mari capacități de producție de țiglă metalică și accesorii din România, prin cele două fabrici de la Băicoi (jud. Prahova) și Podari (jud. Dolj).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *