Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aushopping Satu Mare anunță deschiderea primelor magazine Decathlon și Casa Rusu din nord-vestul României

magazine deschise in Aushopping Satu Mare

Decathlon și Casa Rusu, două branduri recunoscute, care vin pentru prima dată în nord-vestul României, deschid astăzi, 3 octombrie, două noi magazine în cadrul noului strip mall Aushopping Satu Mare al dezvoltatorului Ceetrus. Inaugurarea celor două magazine se face în contextul planului de extindere a centrului comercial Aushopping Satu Mare, care își va dubla suprafața comercială existentă, urmare a unei investiții de 11.5 milioane de euro.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deschide in Aushopping Satu Mare, pe o suprafață de 1.480 de metri pătrați, un magazin care adună în același loc articole sportive pentru 60 de sporturi.

Pe segmentul home & deco, Casa Rusu, cel mai mare producător de mobilier din România, deschide un magazin cu o suprafață de peste 1.300 de metri pătrați. Cu una dintre cele mai moderne linii tehnologice din sud-estul Europei, Casa Rusu produce elementele de mobilier în fabrica proprie Rus-Savitar. Acest segment de piață este completat și de magazinul Laguna, deja deschis, retailer local cu o gamă largă de produse de mobilier și tapițerie destinate uzului rezidențial, dar și industriei ospitalității.

magazine deschise in Aushopping Satu Mare

Momentul deschiderii magazinelor Decathlon și Casa Rusu este marcat de Festivalul Sportivilor, 3 zile de activități sportive, în care centrul comercial pune în evidență sportivii de performanță sătmăreni și tinerii pasionați de sport din oraș.

“Ne-am propus ca Aushopping Satu Mare să funcționeze ca un spațiu dedicat comunității, unde se întâlnesc oameni cu aceleași aspirații și interese. Această direcție este parte din strategia With citizens ● for citizens a Ceetrus, ca dezvoltator imobiliar mixt, si animator al comunităților și orașelor”, a declarat Raluca Crișan, Operations Leader Ceetrus România.

Noul strip mall dublează suprafața centrului comercial, care, în urma extinderii, va atinge o suprafață închiriabilă de peste 25.000 mp. În plus, proiectul este completat cu un spațiu exterior de 4.000 mp dedicat relaxării și petrecerii timpului liber.

Segmentul de fashion va fi bine reprezentat în planul de extindere a Centrului Comercial Aushopping Satu Mare, prin atragerea unui important retailer de modă internațional.

Până la finalul anului, vor fi încheiate și lucrările de amenajare a zonei de divertisment, care include un cinema cu 5 săli operat de Cinema One, o zonă de food court cu mai multe tipuri de bucătării, atât locale cât și internaționale, și un spațiu destinat petrecerii timpului liber. Spațiile din food court și cinema vor avea și o destinație de centru comunitar, unde sătmărenii pot lucra, pot organiza evenimente dedicate comunității și se pot distra împreună.

Despre Ceetrus

Fondat în 1976, Ceetrus este un dezvoltator imobiliar global, cunoscut până în iunie 2018 sub numele de Immochan. Lansata ca o companie de real estate comercial, Ceetrus s-a transformat din 2016, pentru a deveni astăzi un dezvoltator imobiliar de proiecte mixte. Ceetrus construiește printr-o abordare a parteneriatelor solide alături de cetățeni şi comunități, proiecte care integrează componenta de retail, rezidențial, birouri şi proiecte de infrastructură. Prin crearea unor proiecte durabile, inteligente şi pline de viață, misiunea Ceetrus este de a construi şi de a dezvolta legături sociale care vor anima orașul de mâine.

Noul nume vine să susțină această nouă viziune şi este format din cuvintele “city/oraș” – terenul său de joacă, “see/a vedea” – observarea nevoilor cetățenilor şi capacitatea de a le răspunde, “trust/încredere” – încrederea şi profesionalismul cu care dezvoltăm proiecte şi “us/noi” – împreună, într-un proces de co-construire cu oamenii. “With citizens ● for citizens” este sloganul unui brand care construieşte împreună cu cetăţenii, în serviciul cetăţenilor, fie ei angajați, rezidenți, antreprenori, comunități sau parteneri de business.

În România, Ceetrus a luat ființă în ianuarie 2012 și administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național. În 2016, Ceetrus și-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidențial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden în parteneriat cu Kasper Development și office, prin Coresi Business Campus, unul din cele mai vibrante parcuri de afaceri din Brașov, în parteneriat cu Ascenta Management. 

Cifre cheie: prezent în 10 ţări / 297 de centre comerciale / 10.700 de parteneri comerciali / 1.050 de angajaţi / www.ceetrus.ro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.