Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Audi obtine doua clasari pe podium la “general”

* A 20-a victorie consecutivă pentru Audi în categoria LMP1
    * Debut palpitant pe circuitul stradal din Detroit
    * Audi câştigă titlul constructorilor pentru a opta oară la rând

În cea de-a zecea etapă din American Le Mans Series, pe noul circuit stradal din Detroit (statul Michigan), Audi a demonstrat performanţele impresionante ale motoarelor echipate cea mai modernă tehnologie diesel. Prototipul Audi R10 TDI pilotat de Emanuele Pirro (Italia) şi Marco Werner (Germania) a fost la conducere până cu patru tururi înainte de finalul celor două ore şi 45 minut – durata unei curse în ALMS. Într-un duel palpitant, cei doi au fost învinşi de prototipul Porsche – mult mai uşor conform regulilor din categoria LMP2 – pentru 5,9 secunde. Rinaldo Capello (Italia) şi Allan McNish (Scoţia), în cel de-al doilea prototip Audi, au completat o performanţă excelentă a echipei: locul al treilea în clasamentul general şi al doilea în cel al clasei LMP1. Graţie celei de-a 20-a victorii consecutive pe care o obţine în categoria LMP1, "regina claselor" pentru prototipurile Le Mans, Audi şi-a asigurat, cu două etape înainte de finalul stagiunii, titlul constructorilor pentru a opta oară la rând.

Cele două prototipuri Audi R10 TDI, care au luat startul din a patra linie a grilei, au oferit spectatorilor un show veritabil. În prima oră a cursei, Marco Werner a venit la standuri pentru o penalizare "stop-and-go", dar a reuşit să ajungă până pe poziţia a treia. Emanuele Pirro, care a preluat volanul în timpul unei neutralizări, a demonstrat – la repornirea cursei – puterea modelului Audi R10 TDI şi a urcat direct pe primul loc. În ultimele 35 de tururi, el a avut o dispută aprinsă cu Romain Dumas (Porsche) şi şi-a apărat poziţia până în turul 102 din totalul celor 106 parcurse. Când Dumas a trecut în frunte, cele două prototipuri s-au atins uşor. Pirro a revenit pe primul loc, dar pentru un scurt interval, fiind redepăşit şi cedând victoria la "general" pentru aproape şase secunde.

Rezultatele de la Detroit

1. Romain Dumas/ Timo Bernhard (Porsche)    106 tururi/ 2h45m36,179s
2. Emanuele Pirro/ Marco Werner (Audi R10 TDI)    +5,948s (1o LMP1)
3. Rinaldo Capello/ Allan McNish (Audi R10 TDI)    +17,970s (2o LMP1)
4. Andy Wallace/ Butch Leitzinger (Porsche)    +22,242s
5. David Brabham/ Stefan Johansson (Acura/Honda)    +22,569s
6. Adrian Fernandez/ LuisDiaz (Acura/Honda)    +23,887s
7. Chris Dyson/ Guy Smith (Porsche)    +41,513s
8. Jamie Bach/ Ben Devlin (Lola-Mazda)    +1 tur
9. Sascha Maassen/ Ryan Briscoe (Porsche)    +2 tururi
10. Johnny O’Connell/ Jan Magnussen (Corvette)    +3 tururi

Bucuresti, 4.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.