Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Audi – Masina Premium Oficiala a Jocurilor Olimpice din 2008, de la Beijing

  * Mai mult de 1.000 de vehicule pentru atleti, oficiali si oaspeti
    * Zona dedicata Jocurilor Olimpice in showroom-urile chineze
    * Implicare puternica in domeniul culturii

Partener al sportului international marca a devenit partener al Jocurilor Olimpice din august 2008, gazduite de orasul Beijing (China).

In timpul Jocurilor Olimpice si al celor Paralimpice autovehiculele marcii de la Ingolstadt fi „Masinile Premium Oficiale”: atletii, oficialii si oaspetii VIP vor utiliza serviciul limuzinelor cu sofer, cu ajutorul a peste 1.000 de masini oferite de marca Audi, in special modelele Audi A6L, Audi A8L si Audi Q7.

Angajamentul intitulat „Pasiune pentru Miscare” consta si in numeroase elemente si activitati punctuale. „A devenit o traditie pentru Audi sa sprijine evenimente sportive de clasa in toata lumea. Parteneriatul cu Jocurile Olimpice de la Beijing marcheaza o alta piatra de hotar in acest proces. Este ocazia perfecta pentru a prezenta valorile sportive si inovatoare ale lui Audi, precum si pozitia sa ca producator de masini premium”, a declarat Werner Eichhorn, Directorul Diviziei de Vanzari Audi din China, inainte de Salonul Auto de la Shanghai.

Implicarea companiei Volkswagen China Investment Ltd. depaseste cu mult sprijinul oferit de un partener auto. Marca Audi va pune un accent puternic pe activitatile culturale care vor comunica spiritul olimpic la nivel mondial. Programul „Pasiune pentru Miscare” include si diverse evenimente culturale. Printre altele Audi se va folosi de experienta vasta in organizarea profesionista a evenimentelor de acest timp si va invita artisti importanti in China.

Inainte si dupa Jocurile Olimpice Audi va pune accentul pe angajati si pe dealeri. De exemplu, 124 de showroom-uri din 87 de orase vor avea o zona dedicata Jocurilor Olimpice, precum si numeroase activitati de marketing si vanzare a produselor specifice. In timpul acestei campanii, vor exista proiecte comunce si cu alti parteneri ai Jocurilor, cum ar fi Adidas sau Air China. Obiectivul principal este acela de a inspira incantare si pasiune pentru Jocurile Olimpice, proiectul poarta numele „Familia Olimpica Extinsa”.

Parteneriatul a fost demarat oficial in cadrul unei conferinte de presa de la Beijing, in luna ianuarie. Cu aceasta ocazie, au fost prezentate, in premiera, limuzinele oficiale, echipate cu noua emblema care simbolizeaza legatura dintre Audi si Jocurile Olimpice. Evenimentul de anvergura mondiala se va desfasura intre 8 si 24 august 2008, in Capitala Chinei. Aceasta a fost selectionata in 2001 dintr-un grup select care includea Paris, Toronto si Istanbul.

Bucuresti, 27.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.