Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Audi isi extinde angajamentul de marketing in SUA

– Transportul vedetelor la gala premiilor Oscar a fost asigurat de Audi –

* Un număr de 40 de automobile Audi Q7 TDI Clean Diesel au condus vedetele către covorul roşu
* Continuarea activităţilor de marketing importante, după reclama difuzată în timpul finalei Super Bowl şi sponsorizarea ceremoniei de învestire a preşedintelui american
*  Schwarzenbauer, şeful Diviziei de vânzări şi marketing: „Am mărit bugetul de marketing pentru SUA în vederea creşterii cotei de piaţă a mărcii Audi”

Cele mai mari nume ale industriei cinematografice şi-au făcut apariţia în stil mare în noaptea de 22 spre 23 februarie 2009  la cea de-a 81-a ediţie a galei de decernare a premiilor Oscar: un număr de 40 de automobile Audi Q7 TDI Clean Diesel, de culoare albă, au condus vedetele către covorul roşu din faţa Teatrului Kodak din Los Angeles. Prin prezenţa sa la gala de decernare a premiilor Oscar, Audi sponsorizează un alt eveniment important ca parte a campaniei de marketing din SUA. Marca premium germană a mai sponsorizat transmisiunea televizată a ceremoniei de învestire a preşedintelui Barack Obama şi a lansat o reclamă de mare impact în timpul finalei Super Bowl, evenimentul sportiv al anului cu cei mai mulţi telespectatori din Statele Unite ale Americii.

„Datorită noilor modele precum A4 şi modelelor de vârf precum Audi R8, compania Audi a atins anul trecut cel mai înalt nivel de popularitate a mărcii în SUA şi s-a bucurat de cea mai bună imagine din întreaga sa existenţă. Am mărit bugetul de marketing pentru SUA în vederea creşterii cotei de piaţă”, a declarat Peter Schwarzenbauer, membru în Consiliul de administraţie pentru vânzări şi marketing în cadrul AUDI AG. Anul acesta, investiţiile vor creşte cu 15 – 20%, pentru a transforma criza într-o oportunitate. „În timp ce alte companii îşi reduc activităţile, noi ne continuăm iniţiativa de marketing la scară extinsă” a mai afirmat Schwarzenbauer. „Acţionând contrar tendinţei din această perioadă, ne vom întări poziţia pe piaţa de automobile”. Urmând această strategie, Audi a reuşit să-şi mărească cota de piaţă în luna ianuarie 2009 în comparaţie cu mărcile concurente (de la 6,7 % la 7,2% în cadrul grupului de mărci din segmentul premium de import).

Audi şi-a accelerat eforturile de promovare a mărcii săptămâna trecută în Los Angeles. Începând de marţi 17 februarie 2009, automobilele Audi Q7 TDI Clean Diesel, de culoare albă, au asigurat transportul unor vedete precum Michael Douglas, Debra Messing, Angela Bassett, Sheryl Crow, Gwen Stefani, Marisa Tomei, Kristin Davis şi Kate Winslet. Toate cele 40 de automobilele Audi Q7 TDI au condus vedetele către covorul roşu din faţa Teatrului Kodak din Los Angeles, unde a avut loc cea de-a 81-a ediţie a galei de decernare a premiilor Oscar.

Prezenţa mărcii celor patru inele la această gală reprezintă cea mai recentă etapă a campaniei de marketing organizată de compania Audi în SUA. Reclama Audi pentru 2009 difuzată în timpul finalei Super Bowl a reprezentat a doua ocazie când compania şi-a promovat automobilele în timpul celui mai mare eveniment sportiv din SUA. Acest eveniment asigură un impact de proporţii: ambele reclame de 60 de secunde au fost vizionate de aproape un miliard de telespectatori care urmăresc în fiecare an spectaculoasa finală de fotbal american.

În ziua învestiturii lui Barack Obama ca preşedinte al Statelor Unite ale Americii, la 20 ianuarie 2009, Audi a fost partenerul a trei mari reţele de televiziune din America, ABC, CBS şi NBC, pentru a le permite să transmită acest moment istoric aproape fără pauze publicitare. Aceasta a fost prima colaborare cu mijloacele de comunicare în masă pentru Audi, intrând în contact cu cele peste 19 milioane de telespectatori care au vizionat ceremonia în acea zi. Ceremonia de învestitură transmisă pe Internet a fost sponsorizată în exclusivitate de către Audi.

Bucuresti, 26.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.