Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Auchan primește distincția Customers’ Friend pentru respectarea celor mai bune practici în relația cu clienții

Auchan Customers Friend

În urma unui amplu proces de cercetare și verificare, organizația ICERTIAS (International Certification Association) a acordat companiei Auchan Retail România distincția internațională Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând astfel implementarea și respectarea celor mai bune practici în relația cu clienții săi.

Pentru a obține aceste certificări, compania a fost evaluată, în cadrul unei cercetări de piață, în funcție de patru criterii majore: reputație, comunicare, experiența clientului și încrederea acestuia. Astfel, Auchan a obținut punctaje mari în toate secțiunile analizate. În ceea ce privește reputația brandului, au fost analizate relația cu clienții, cu angajații, partenerii de afaceri, dar și inovaţia, stabilitatea financiară, calitatea produselor și a serviciilor de pe piață, competitivitate și responsabilitate socială.

Alături de acestea, au mai fost analizate și serviciile de comunicare ale companiei, atât relația media, cât și comunicarea clasică și digitală, precum și experiența clientului în termeni de intuitivate, simplitate, durabilitate și disponibilitate. Nu în ultimul rând, analiza ICERTIAS a presupus și verificarea încrederii clienților în Auchan, prin evaluarea competenței, fiabilității, integrității și transparenței companiei Auchan Retail România.

Auchan Customers Friend

„Atunci când cumpărătorul român consideră că Auchan este prietenul lui, vorbind despre magazine, este o mare onoare pentru noi, dar și o mare responsabilitate. Zi de zi echipele noastre primesc și servesc clienții, cu multă pasiune, animați de dorința de a le schimba viața în mai bine. Le mulțumim românilor pentru încrederea acordată, furnizorilor și partenerilor pentru buna colaborare și aș vrea să le adresez un cuvânt de felicitare tuturor colegilor mei pentru experiența deosebită creată în magazinele noastre fizice sau online și pentru modul în care se pun în serviciul clienților, cu game largi și atent selecționate, prețuri mici și un confort foarte bun la cumpărături.” Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Certificatul Customers’ Friend este o recunoaștere internațională care se acordă companiilor și organizațiilor care au o relație superioară dovedită cu clienții lor. Statutul Customers’ Friend – Superior Excellence a fost dobândit datorită cercetării aprofundate Icertias, în urma căreia, Auchan a obținut un rating de peste 4,5 din 5.

Auchan Customers Friend 2

Auchan este specialistul alimentar care și-a adaptat continuu oferta comportamentului consumatorului, prin dezvoltarea filierelor Auchan, a gamelor de produse locale, produse marcă proprie și a produselor fabricate în propriile laboratoare. De asemenea, compania a implementat o multitudine de mijloace de livrare pentru comenzile online de pe auchan.ro sau din aplicația Auchan, adaptându-se contextului actual (Drive, Click&Collect, livrări la domiciliu la nivel național prin Poșta Română, Takeaway.com, Glovo, foodpanda etc.). În 2020, Auchan s-a implicat activ în societate, prin amenajarea a două unități de suport medical pentru pacienți cu forme noncritice de Covid-19, iar în prezent implementează continuu proiecte de responsabilitate socială. De asemenea, Auchan deține certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.