Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Auchan: Donație totală de 300.000 de lei către Fundația FARA, în urma vânzării a peste 43.000 de castori de pluș Titi

Auchan Retail România donatie Fundația FARA

Auchan Retail România depășește pragul de 300.000 de lei donați către copiii proveniți din medii defavorizate, în cadrul programului Fundației FARA –  Combaterea Sărăciei prin Educație.  Acest rezultat vine în urma derulării campaniei care l-a avut ca personaj principal pe castorul Titi și care a debutat pe 30 septembrie 2020. Astfel, pentru fiecare jucărie de pluș Titi achiziționată, Auchan a donat câte 7 lei către Fundația FARA.

Pentru a sprijini eforturile de a reconstrui viitorul copiilor care provin din medii vulnerabile și al familiilor acestora, Auchan l-a creat și adus în magazinele sale din țară pe castorul Titi, o jucărie de pluș menită să aducă un sprijin copiilor care fac parte din programul Fundației FARA – Combaterea Sărăciei prin Educație. Scopul acestui program este de a oferi suport educațional, familial și social copiilor proveniți din medii vulnerabile și familiilor acestora, atât în termeni de hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, cât și suport pentru efectuarea temelor sau materiale educaționale.

Auchan Retail România donatie Fundația FARA

„Castorul Titi reprezintă un efort comun între Auchan România și Fundația FARA, menit să aducă bucurie și speranță în viața copiilor, alături de celelalte componente imperios necesare în viața lor: hrana, educația, terapia. Ne bucurăm să vedem că am reușit să înregistrăm aceste rezultate prin care ne putem atinge scopul final. Dorim să le mulțumim în mod special clienților care ne-au sprijinit în demersurile noastre și care au văzut în castorul Titi atât un prieten al copiilor, cât și un ajutor pentru cei mai puțin norocoși”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Campania a debutat în magazinele Auchan pe 30 septembrie 2020, iar pentru fiecare jucărie de pluș achiziționată compania a donat câte 7 lei către Fundația FARA, care se asigură ca banii să fie folosiți pentru nevoile copiilor înscriși în program. Astfel, de la începutul campaniei și până în prezent, compania a reușit să cumuleze o donație în valoare de 300.000 de lei, datorită implicării a peste 40.000 de clienți care l-au achiziționat pe castorul Titi.

„Castorul Titi este astăzi mai mult decât o jucărie simpatică, este un simbol al compasiunii celor care l-au cumpărat și cărora le mulțumim. Ne dorim ca împreună cu Auchan să continuăm să oferim sprijin pentru integrare socială, educațională și profesională pentru cei 300 de copii vulnerabili din programul Prevenirea și Combaterea Sărăciei prin Educație. Mulțumim întregii echipe de profesioniști Auchan pentru susținere și pentru implicare în schimbarea vieții persoanelor vulnerabile și a comunității.” au declarat Roxana Girip și Regina Bulai, echipa de conducere executivă a Fundației FARA.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.