Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Au inceput inscrierile pentru Best Research Tools 2011

SMARK lansează la finalul lunii iunie cea de-a doua ediţie a Best Research Tools, un ghid menit să vină în ajutorul comunităţii profesioniştilor în marketing & research din România.

Dupa prima ediţie, aparută în 2010, ghidul Best Research Tools s-a dovedit a fi un instrument util atât pentru cei care utilizează cercetarea de piaţă ca pe o componentă de bază în definirea strategiei de marketing, cât şi pentru cei care activează pe piaţa locală de research.

Ghidul va include o listă a companiilor de research şi a serviciilor oferite de acestea, precum şi descrierea detaliată a principalelor metode pe care companiile de cercetare le pun la dispoziţia marketerilor. În plus, Best Research Tools 2011 oferă o serie de articole de specialitate ce tratează cele mai actuale subiecte ale pieţei de cercetare locale, oferind marketerilor direcţii concrete asupra relaţiei dintre obiectivele de marketing şi instrumentele de cercetare existente pe piaţa locală, necesare pentru atingerea acestora.

Lansarea ghidului coincide cu organizarea celei de-a doua ediţii a evenimentului Marketing Research, sub umbrela SMARK KnowHow. Acesta este dedicat cercetării de piaţă din România şi celor mai inovative şi eficiente instrumente de cercetare, existând deja un call for papers public pentru completarea programului evenimentului cu propuneri din partea agenţiilor de research şi a furnizorilor de servicii conexe.

Participanţii la evenimentele SMARK din 2011 vor putea intra în posesia ghidului în mod gratuit, acesta fiind distribuit şi preferenţial către o parte din marketerii aflaţi în comunitatea SMARK. Persoanele care doresc să achiziţioneze ghidul vor avea posibilitatea să îl cumpere online, accesând SMARK.ro.

Companiile de cercetare şi furnizorii de servicii conexe care doresc să fie incluse în ghidul Best Research Tools 2011 pot trimite un e-mail la adresa research@SMARK.ro pentru a afla cum anume pot aparea în ghid, înscrierea fiind gratuită şi disponibilă până pe 3 iunie 2011.

Bucuresti, 16.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.