Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Au început înscrierile la Premiul Martha Schwarzkopf, dedicat femeilor din domeniul științei

inscrieri Premiul Martha Schwarzkopf

Premiul Martha Schwarzkopf este un nou proiect lansat de Henkel pentru suținerea și încurajarea femeilor cercetătoare din Europa. Înscrierile la această nouă competiție sunt deschise până pe 1 aprilie 2022. Femeile cercetătoare cu experiență în domeniul științelor naturale, medicină sau al informaticii pot candida cu un proiect în domeniul îngrijirii părului sau într-o altă arie de cercetare conexă și au șansa de a câștiga un premiu în valoare de 10.000 de euro.

”Prin acest premiu, dorim să recunoaștem și să apreciem femeile de știință remarcabile”, spune Sylvie Nicol, Chief Human Resources Officer la Henkel. “Martha Schwarzkopf însăși a fost un adevărat pionier în cercetare în domeniul îngrijirii părului și un model de urmat în ceea ce privește afirmarea și recunoașterea femeilor în știință la nivel internațional. Astăzi, după mai bine de un secol, subiectul este încă relevant și de aceea mă bucur că Henkel Beauty Care a lansat acest premiu care pune în lumina reflectoarelor femeile de știință remarcabile.”

inscrieri Premiul Martha Schwarzkopf

Premiul este un omagiu adus Marthei Schwarzkopf, care a fost una dintre primele femei din Germania care a condus o companie și care a fondat Institutul pentru Cercetarea Părului. În prezent, Schwarzkopf este cea mai mare marcă a Henkel Beauty Care. Toate inovațiile mărcii se bazează pe tradiția Institutului de Cercetare a Părului Schwarzkopf, care operează laboratoare de R&D, saloane de testare a părului și academii în întreaga lume. Premiul comemorează spiritul antreprenorial și inovator al Marthei, precum și empatia cu care a ghidat atât compania, cât și Centrul de Cercetare a Părului Schwarzkopf.
Sunt o femeie cercetător. Cum pot aplica?

Premiul Martha Schwarzkopf este deschis tuturor cercetătoarelor europene care au absolvit un masterat în științe naturale, medicină sau informatică și al căror domeniu de activitate este cercetarea îngrijirii părului sau alte domenii, cum ar fi cercetarea fibrelor textile și a fibrelor de lână, analiza suprafețelor biologice sau interacțiunea substanțelor cu părul sau scalpul.

Aplicațiile vor fi evaluate de un juriu de experți format din femei de știință care lucrează în cadrul Henkel Beauty Care R&D. Câștigătoarele vor fi anunțate în cadrul unei ceremonii de premiere, ce va avea loc pe 15 iunie 2022, la Casa Schwarzkopf din Berlin. Câștigătoarea premiului Martha Schwarzkopf va primi un premiu în valoare de 10.000 de euro. În plus, ocupantele primelor trei locuri vor avea șansa de a participa la un program exclusiv de mentorat cu specialiștii Henkel.

Perioada de depunere a cererilor a început și se încheie la 1 aprilie 2022. Cercetătoarele interesate își pot trimite candidatura în limba germană sau engleză la adresa RnD.Award@henkel.com.

Cererea trebuie să fie însoțită dse următoarele documente:

  • Scrisoare de motivație pentru care candidatul dorește să se înscrie în competiție
  • Scurt CV cu accent pe activitatea din domeniul științific
  • Lista celor mai importante publicații ale candidatului
  • Rezumatul cercetărilor proprii ale candidatului, disponibile public, în domeniul cercetării părului și scalpului, al tehnologiilor fibrelor, al modelelor computerizate pentru studiul fibrelor, inclusiv al metodelor științifice pentru analiza suprafețelor, al structurii fibrelor, al sintezei coloranților sau al analizei proceselor biologice din rădăcina părului.
  • Fotografie de candidatură (opțional)

Juriul va selecta câștigătorii până la data de 11 mai 2022. Factorii decisivi în evaluare sunt relevanța activității în domeniul cercetării părului, precum și relevanța pentru consumatori și mediu. Alte criterii sunt spiritul de pionierat, originalitatea, potențialul de inovare, fezabilitatea proiectelor de cercetare și importanța pentru sectorul cosmeticelor.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.