Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Au inceput inscrierile la editia a IX-a a Olimpiadelor Comunicarii

In perioada 23 martie – 16 aprilie au loc inscrierile la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

Competitia este cea mai buna oportunitate de a se remarca pentru tinerii aspiranti. Peste 70 de profesionisti consacrati, din industria comunicarii, au fost invitati anul acesta in Juriu pentru a le evalua performanta. Componenta Juriului poate fi vazuta la adresa: //www.olimpiadelecomunicarii.ro/juriu/2009.html

Pentru a se inscrie, tinerii trebuie sa fie studenti, masteranzi sau incadrati intr-o alta forma de invatamant superior. Intr-o prima etapa, ei trebuie sa isi alcatuiasca o echipa de 5 membri si sa rezolve o tema de preselectie. Aceasta difera in functie de proba la care se inscriu: Relatii Publice, Comunicare Institutionala, Advertising sau Comunicare Politica.

Astfel, pentru editia 2009 temele de preselectie sunt:

La Comunicare Institutionala: “Campanie care sa-i convinga pe angajatii romani sa faca mai mult sport”.

La Advertising: “Campanie care sa-i convinga pe consumatori sa cumpere produse fabricate in Romania, in defavoarea celor din import”.

La Comunicare Politica: “Campanie prin care electoratul roman sa fie convins sa voteze, in cadrul unui Referendum, pentru schimbarea formei de republica, fie intr-una Prezidentiala, fie intr-una Parlamentara (la alegerea echipei)”.

La Relatii Publice: “Campanie care sa incurajeze populatia sa recicleze deseurile provenite de la echipamentele electronice (DEEE)”.
Detalii despre preselectii si despre inscriere pot fi gasite la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.html

Echipele care vor trece de etapa de preselectii vor realiza cate o campanie de comunicare pentru un “client” real. Acesta, in functie de proba, poate fi: o companie, un brand comercial, o institutie publica sau un om politic. Dupa doua saptamani de lucru, echipele finaliste isi vor prezenta in public campaniile, iar cele mai bune vor fi premiate. Pe langa oportunitatea de a se afirma in fata unora dintre cei mai importanti profesionisti, echipele castigatoare vor fi recompensate si cu premii financiare in valoare totala de 4.000 de euro.

Un atu al competitiei este implicarea cat se poate de serioasa a “clientilor” in lucrul cu echipele. Reprezentantii companiilor sau ai institutiilor publice “client” revin an de an cu placere in randurile tinerilor comunicatori si se asteapta sa primeasca de la ei idei proaspete. Spre exemplu, Shachar Shaine, Presedintele URBB (Tuborg Romania), spune ca “in ceea ce ma priveste, intalnirile cu studentii au avut intotdeauna un efect reconfortant, datorita entuziasmului si energiei de care acestia dau dovada, precum si a punctelor de vedere exprimate fara inhibitii.”

Datorita capacitatii de a-i scoate in evidenta pe cei mai motivati si mai bine pregatiti potentiali angajati, competitia Olimpiadelor este urmarita cu un interes deosebit de anagajatorii din piata de comunicare. Aceasta piata trece, de cativa ani, printr-o acuta lipsa de resurse umane calificate. Spre exemplu, Mihaela Radulescu, reprezentanta agentiei GMP, spune: “daca vrei sa recrutezi juniori – cu putine exceptii – acum dai peste copii rasfatati, superficiali cu pretentii mari, care au infinit mai putina rabdare cu ei insisi decat aveam eu la varsta lor”. De aceea, angajatorii se asteapta sa-i intalneasca pe cei mai buni viitori colaboratori la Olimpiadele Comunicarii si, de multe ori, le fac propuneri de angajare imediat dupa terminarea competitiei. O parte din “povestile de succes” ale tinerilor care s-au remarcat astfel pot fi vazute la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/participanti/povesti-de-succes.html.

Olimpiadele Comunicarii 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor.

Proiectul este realizat cu sprijinul financiar oferit de: Tuborg Romania, Carparcement Holding, Recolamp, BCR, A&D Pharma si McCann Erikson. Promovarea proiectului este realizata cu sprijinul Radio Zu, Wall-Street.ro, 9AM.ro si Ejobs.ro.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).

Bucuresti, 25.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.