Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Au inceput campaniile de reduceri de iarna, offline si online

Aproape imediat dupa Black Friday, cele mai multe magazine de fashion au lansat campanii de reduceri de iarna, la produsele de sezon. Discounturile ajung pana la 50% in aceasta perioada si pot fi usor remarcate in spatiile comerciale din mall-uri. Luna decembrie este de mare importanta pentru retaileri, caci aglomeratia din magazine se traduce in vanzari accelerate.

Foarte multe persoane cumpara cadouri pentru cei dragi, dar si produse pentru colectia proprie de imbracaminte, incaltaminte si accesorii. Pentru a evita aglomeratia din magazine (si din trafic), se poate alege varianta de a se cumpara haine online din magazine care pot livra produsele in orice localitate din tara. Retailerii si curierii fac totul posibil pentru a livra rapid comenzile, iar clientii se bucura de termene tot mai mari pentru returnarea articolelor (daca este cazul).

In aceasta perioada, "vedetele" din zona de fashion sunt, evident, articolele de iarna (pulovere, pantaloni grosi, geci, ghete etc.), dar si articolele festive, in conditiile in care se apropie petrecerea de Revelion 2016. In mediul de business, foarte multe companii organizeaza petreceri de Craciun – un motiv in plus pentru a cumpara rochii de seara, pantofi eleganti, camasi si alte asemenea produse.


rochie de seara, fotografie de YuriyZhuravov / Shutterstock

Daca in mediul offline reducerile cresc in mai multe etape, pe internet exista multe magazine online care ofera permanent articole reduse provenind de la marci internationale de top. In unele cazuri este vorba despre conceptul de outlet, in alte cazuri pur si simplu se organizeaza campanii speciale de reduceri, pentru accelerarea vanzarilor.

Magazinele online isi permit oricum sa vanda mai ieftin decat cele offline, caci isi pot optimiza foarte bine costurile. Castigator este clientul final, care plateste mai putin si isi poate cumpara astfel mai multe produse de cea mai buna calitate. Recent, mai multe magazine online internationale si-au facut intrarea oficiala pe piata de fashion din Romania.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.