Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Au fost desemnați câștigătorii celei de-a doua ediții a competiției de creație Mega Chic #2, organizată de Mega Image

La finalul celei de-a doua ediții a competiției de creație Mega Chic by Mega Image, organizată de Mega Image în perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, juriul de specialitate și publicul au desemnat câștigătorii premiilor, cei care vor semna design-ul celei de-a treia colecții de sacoșe de cumpărături Mega Image, colecție care va fi disponibilă în cea de-a doua jumătate a anului 2016.

Astfel, Ionuț Popescu, Ilinca Pop și Andrei Măceșanu au câștigat premiul cel mare, în valoare de 1000 Euro, și vor semna noua colecție de sacoșe de cumpărături Mega Image: Ionuț Popescu va semna tema Yummy Inspiration, temă despre delicii apetisante și bunătăți sănătoase, Ilinca Pop va semna tema Cool Statement, integrând expresii creative într-un design memorabil, iar Andrei Măceșanu va semna tema Smart Community, înfățișând clipele speciale petrecute alături de prieteni și familie. Lucrările finaliste au fost selectate dintr-un total de peste 400 de lucrări înscrise în competiție și vor forma încă o colecție cool de sacoșe de cumpărături, care va fi disponibilă în toate magazinele Mega Image.

Premiul de popularitate, care constă într-un iPad Air personalizat cu lucrarea câștigătoare, a fost câștigat de lucrarea semnată de Rareș Fotău, care a fost cea mai votată lucrare de către public.


Competiția de creație Mega Chic by Mega Image s-a desfășurat în perioada 18 noiembrie – 31 decembrie pe site-ul Mega Image, Mega-image.ro/megachic, unde tinerii creativi și-au putut înscrie ideile pentru a transforma sacoșa de cumpărături Mega Image într-un accesoriu inedit de shopping.

Lucrările finaliste au fost selectate în urma unui proces care a constat în vot public, fiind urmat de jurizare de specialitate. Din juriu au făcut parte Domnica Mărgescu, fashion director ELLE România, Roxana Gibescu, curator Galateca, Cosmin Gogu, fotograf, și Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

“Ne bucurăm enorm de faptul că interesul comunității creative de a reinterpreta sacoșa reutilizabilă Mega Image a crescut comparativ cu anul trecut. Ediția de anul acesta a competiției Mega Chic a generat și mai multe înscrieri din partea participanților, care au interpretat în cele mai variate și creative moduri temele propuse, inspirate din universul Mega Image,” declară Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

„Întotdeauna îmi place să descopăr talente noi, iar datorită concursului Mega Chic am avut din nou ocazia să jurizez lucrări extrem de interesante. Tineri designeri sau artiști au venit cu idei noi, creative, moderne pentru acest proiect îndrăzneț. Sper ca acest concurs să devină o tradiție și să participe din ce în ce mai mulți tineri,” declară Domnica Mărgescu, fashion director ELLE Romania.

Roxana Gibescu, curator la galeria de artă contemporană Galateca, afirmă: „M-am bucurat mult să particip la jurizarea celei de-a doua ediții Mega Chic pentru trei noi categorii: Smart Community, Yummy Inspiration și Cool Statement, ce au adunat multe propuneri foarte interesante din partea tinerilor creativi români. Cele trei ilustrații selectate nu doar definesc perfect tematicile date și integrează simbolurile Mega Image, ci și dau dovadă de măiestrie artistică, atât prin compoziție și mesaj, cât și prin detaliile atent lucrate.”

„Am apreciat numărul mare de înscrieri în competiția Mega Chic precum și inițiativa Mega Image pentru a încuraja și sprijini creativitatea locală,” a declarat Cosmin Gogu, fotograf.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.