Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ateneul Roman poarta clasic pentru ca e fantastic

Sâmbătă seara (13 noiembrie 2010), Ateneul Român s-a umplut de muzică, lumină și culoare la gala inaugurală a programului educațional ”Clasic de Fantastic”, program dedicat copiilor și tinerilor între 4 și 20 de ani.

Personalități publice, diplomați, oameni de afaceri sau simpli iubitori de muzică au asistat la un concert special susținut de ochestra Filarmonicii "George Enescu", sub bagheta Maestrului Ilarion Ionescu Galați. Virgil Ianțu, în calitate de gazdă a evenimentului, Camelia Șucu, ambasadoare a proiectului, Andreea Marin și Margareta Pâslaru s-au numărat printre vedetele prezente la gală.

Evenimentul a debutat cu o licitație de obiecte de artă, vinuri de colecție, bijuterii și obiecte de lux, donate de către susținători. La rândul lor, invitații au făcut donații în nume propriu pentru proiectul ”Clasic de Fantastic”, într-un cont gestionat de către către Fundația Principesa Margareta. Toate fondurile strânse în cadrul galei caritabile vor fi destinate organizării de concerte și spectacole cu caracter educativ pentru aproximativ 10,000 de copii și tineri ce vor avea acces gratuit la aceste evenimente.

“A fost o seară cu adevărat deosebită. Interesul arătat de parteneri, susținători, public și media ne-a demonstrat încă o dată că acest program educațional este necesar și că muzica clasică trebuie să rămână mereu la modă, inclusiv în rândul copiilor și tinerilor. Mulțumim încă o dată tuturor celor care au contribuit la debutul cu succes al acestui program și ne bazăm în continuare pe girul moral al forurilor de specialitate, dar și pe susținerea financiară a partenerilor și sponsorilor.” – Laura Kungl, Managing Partner Clock Advertising, inițiatorul programului ”Clasic de Fantastic”

Programul ”Clasic de Fantastic”, inițiat și organizat de către Clock Advertising, Media Concept Store, în parteneriat cu Filarmonica George Enescu, este un proiect cultural educativ prin care se dorește popularizarea muzicii clasice în rândul copiilor și tinerilor.

Bucuresti, 17.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.