Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“Atelierul de Creatie. Teatrul de Copii” pus in scena

de Lowe&Partners, HyperActive si GolinHarris pentru Kinder Délice

Desfășurată pe parcursul a două luni, campania de comunicare creată de Lowe&Partners pentru Kinder Délice, brand aflat în portofoliul Ferrero, a fost o campanie inovativă dezvoltată în parteneriat cu teatrul Țăndărică.

"Kinder Délice încurajează marile talente ale celor mici oricare ar fi acestea: pictură, dans, canto, teatru, modelaj. Campania propusă de Lowe&Partners susține poziționarea noastră, iar succesul ei deschide drumuri către alte proiecte similare”, spune Adriana Novac, Brand Manager Ferrero.

Împreună cu echipa Ferrero, Lowe & Partners, HyperActive și GolinHarris au dezvoltat integrat campania, gestionând componentele de strategie,creaţie, comunicare online, PR și BTL.

Campania a fost lansată în aprilie în online, targetul vizat fiind alcătuit din mame cu copii între 7 și 12 ani, care utilizează frecvent internetul pentru a socializa și a obține informații despre creșterea copilului. Într-o secțiune specială dezvoltată de HyperActive pe site-ul www.kinder.ro, parinții au fost încurajați să-i înscrie pe cei mici în competiția marilor talente prin încărcarea unui scurt filmuleț în care copilul interpreta un fragment dintr-o scenetă la serbarea școlară, spunea o poezie sau cânta melodia preferată. Proiectul a fost promovat în comunitățile online de părinți, prin bannere și newsletter.

"Ideea campaniei «Atelierul de Creație. Teatrul de Copii» Kinder Délice a fost să le dezvăluim copiilor lumea din spatele cortinei și să-i ajutăm să-și exprime, dar și să-și dezvolte talentul teatral. O activitate tactică unde comunicarea online și offline se îmbină perfect", spune Ana Smultea – Senior Account Manager Lowe&Partners.

Câștigătorii au fost desemnați prin voturile acumulate pe toată durata campaniei, iar jurizarea a fost realizată împreună cu specialiștii Teatrului de Animație Țăndărică din București.

Cei cinci câştigători au beneficiat de un program extrem de complex, în cadrul căruia au putut să-şi exerseze şi dezvolte talentul actoricesc. Workshop-ul, susţinut de profesionişti de la Teatrul de Animație Țăndărică, a inclus o serie de exerciţii specifice artei teatrale: pregătirea actorului, dans, canto, mânuire de păpuşi şi confecţionare de măşti. La finalul workshop-ului, cei mici au avut ocazia unică de a urca pe scenă alături de actorii Teatrului de Animaţie Țăndărică, jucând în piesa “Povestea porcului.”

“Nu ai în fiecare zi ocazia să faci o campanie de advertising cu suport în online, care să ia forma unui eveniment cultural. Noi nu ne-am dorit să apelăm la clasicele caravane pentru preselecții și am reușit să ne atingem obiectivele de a atrage cât mai mulți participanți printr-o secțiune de site si printr-o campanie media foarte eficientă. Acest proiect a schimbat vietile unor oameni si a miscat alte sute de oameni care au fost spectatori”, spune Alexandra Trofin, Account Manager HyperActive.

Peste 400 de participanţi din București și din țară au fost alături de cei mici şi au avut plăcerea să fie prezenţi la piesa de teatru care a marcat lansarea în actorie a celor cinci mici eroi Kinder Délice.

Numeroase vedete, între care Andreea Antonescu, Sorin Brotnei de la Akcent, Daniela Aciu, Amna, actriţa Ana Popescu, Irina Mohora (TVR), Cristina Şoloc (TVR) alături de băieţelul ei, s-au alăturat campaniei și au primit pentru prezența lor la spectacol câte 20 de bilete la teatru pe care le vor dona copiilor defavorizați.

Pentru mai multe detalii legate de echipa implicată în dezvoltarea proiectului, vă rugăm accesați: site Lowe&Partners sau site GolinHarris.

Bucuresti, 18.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *