Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Atelierele IQads Kadett au ajuns la final

Atelierele IQads Kadett, programul intensiv de training-uri şi sesiuni de coaching pentru juniorii din publicitate, organizat cu sprijinul Grolsch a luat sfârşit pe 21 august cu festivitatea de premiere. Cei 25 de participanţi au învăţat timp de aproape o săptămână de la şase traineri din zonele de strategie, creaţie şi client, oferind la final propunerile lor de rezolvare a brief-ului pus la dispoziţie de Grolsch.

La această ultimă întâlnire din cadrul proiectului, cele 5 echipe au primit feedback din partea clientului şi a trainerilor prezenţi în acea seară, aflând şi care este echipa câştigatoare, ai cărei membri vor merge în internship-uri în agenţiile implicate în proiect. Echipa câştigatoare a Atelierelor IQads Kadett este formată din Raluca Brînzoiu, Sandra Bold, Daniel Strungariu, Dragoş Mihăilă şi George Irimescu.

Andreea Munteanu (Grolsch), care a susţinut sesiunea de debriefing în prima zi a Atelierelor IQads Kadett, le-a oferit participanţilor un feedback general la final, în care a menţionat ce a apreciat din prezentările lor, dar şi ce i-ar fi plăcut să vadă în plus în propunerile de comunicare pentru brief-ul pe care l-a oferit.

Alături de Andreea, participanţii au fost instruiţi de Andrei Tripsa (Creative Partner, Three), Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360) şi Ştefan Chiriţescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) în cadrul unor sesiuni de training, urmate de sesiuni de coaching pe echipe.

“Am găsit foarte mult entuziasm care compensa lipsa de experienţă sau de cunoştinţe a participanţilor. Drive-ul acestor tineri mi-a dat şi mie imboldul de a face mai mult. Chiar m-am dus la agenţie: uite tinerii ăştia ce vor să facă, hai să adresez şi eu băieţilor de aici în şedinţe în acest gen. Cred, pe de altă parte, că faptul că au asistat la coaching-uri ale unor traineri diferiţi, din ramuri diverse ale industriei, a fost un lucru benefic pentru ei. Au avut şansa să ia câte o bucăţică de la fiecare. Nu consider că a fost un training intesiv şi extensiv, pe o perioadă atât de scurtă de timp, dar cu siguranţă poate crea un suflu care să-i anime în această direcţie pe aceşti tineri. Unii dintre ei am văzut că au renunţat să se ducă la job-uri şi şi-au luat din timpul liber că să vină aici, ceea ce spune multe”, a spus Liviu Ţurcanu.

Şi Andrei Tripşa a remarcat entuziasmul participanţilor: „Îmi place să dau cu nasul de tineretul publicitar, întotdeauna mi-a plăcut… noi cei mai bătrâni avem de învăţat mult de la ei. Aşa că eu admir pur şi simplu faptul că normalul pentru ei este SF pentru mine… mă hrănesc destul de mult cu chestia asta. Acum legat de coaching, trebuie să spun că mă aşteptăm că echipele să indrăznească mai mult, să intre mai mult în creaţie… am avut impresia că s-au oprit la strategie/brief… îmi doream să văd un pic mai mult curaj din partea cadetilor… am văzut mai degrabă nişte copii maturi… which it’s ok :)”.

“Prezentările finale au fost un pic nestructurate, dar cred că e normal pentru nişte oameni care nu lucrează într-o agenţie să fie aşa; unele dintre ele au fost chiar mai coerente decât multe prezentări de agenţii pe care le-am văzut în ultima vreme. Şi mişto pentru că într-adevăr, au mult mai multe cunoştinţe faţă de alţi oameni, mult mai into this job, că să zic aşa, şi cu dorinţă de a face, ceea ce lipseşte de multe ori de la mulţi oameni”, a spus Ştefan Chiritescu în ziua prezentărilor.

În legătură cu modul în care juniorii şi-au prezentat campaniile, Bogdan Gheorghiu a spus că: „Erau oameni care luau cuvântul şi oameni care tăceau. Dar asta se întâmplă întotdeauna, peste tot se întâmplă chestia asta. Dar ca atitudine, într-adevăr, toţi sunt oameni care e clar că vor să facă treabă. Mie mi se pare că e o schimbare la ultimele generaţii, din ultimii doi-trei ani. Pentru că lucrurile s-au dus în pământ şi acum văd că încep să îşi mai revină. Adică eu am oameni de creaţie pe care i-am luat de la Ateliere”.

La rândul lor, participanţii au povestit cum a fost experienţa Atelierelor IQads Kadett pentru ei şi cât de mult au muncit la crearea campaniilor.

Toţi participanţii de la Atelierele IQads Kadett au primit gratuit câte un cod de acces pentru testul IQads Kadett.

Despre Atelierele IQads Kadett

Atelierele IQads Kadett reprezintă o săptămână de training-uri şi sesiuni de coaching cu oameni din industria locală de publicitate, care supraveghează cei 25 de participanţi pregătiţi să experimenteze tot ce ţine de lucrul într-o agenţie de publicitate – de la primirea brief-ului, elaborarea strategiei şi găsirea ideilor creative şi până la realizarea execuţiilor şi prezentarea în faţa clientului.

Bucuresti, 23.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.