Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ATELIER SAPTE vorbeste despre noi instrumente de observare

si influentare a comportamentului consumatorului

In cadrul Marketing Research Conference, organizat de SMARK KnowHow

SMARK Know How organizeaza a patra editie a celui mai important eveniment local al industriei de cercetare de piata, Marketing Research Conference, ce va avea loc in 15-16 mai 2013 la Hotel Ramada Majestic.

Editia din acest an a evenimentului Marketing Research Conference reuneste 20 de profesionisti locali si internationali care vor supune atentiei publicului ultimele trenduri in materie de shopper marketing, de la cele mai noi instrumente de cercetare, tipologii de consumatori si trenduri in consum, la modalitati de loializare a audientei prin crearea de consumer engagement.

ATELIER SAPTE se alatura specialistilor participanti la Marketing Research Conference in ziua de 16 mai si, prin intermediul lui Anton Gherca, Senior Strategic Planner ATELIER SAPTE, aduce in discutie cele mai noi instrumente de observare si influentare a comportamentului consumatorului.

"Stim ca avem in fata un consumator al carui stil de viata trece prin schimbari majore. Experienta unei depresiuni economice, cresterea interesului pentru o alimentatie echilibrata sau disparitia liniei dintre online si offline sunt realitati care schimba regulile jocului in interactiunea oamenilor cu brandurile. Avem acum nevoie mai mult ca oricand de informatii si insight-uri, dar cum le putem obtine in conditiile in care bugetele de research sunt din ce in ce mai limitate? Exista solutii, iar pe cele pe care le-am identificat noi suntem entuziasmati sa le impartasim in cadrul Marketing Research Conference".

Anton Gherca are o experienta in advertising de peste 8 ani de zile, traseul sau profesional avand la baza specializari in client service, strategie de brand si creatie: account executive (Graffiti BBDO), Brand Manager (Nestle) si copywriter (H2O Sport Events). In cadrul ATELIER SAPTE, Anton conduce departamentul de strategie a agentiei si s-a ocupat in 2012 de strategia de repozitionare a unor branduri romanesti cu traditie (Nufar si Triumf, Farmec Natural).

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati: //knowhow.smark.ro/marketing-research-conference-2013.

Bucuresti, 02.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.