Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Atelier pro bono despre branding personal sustinut de Shero

in cadrul Festivalului Urban „Femei pe Matasari”

Shero susține duminică, 8 iunie, un atelier pro bono în cadrul celei de-a patra ediții a Festivalului Urban “Femei pe Mătăsari”, care are ca temă SCHIMBAREA.

Prin atelierul organizat, experții Shero își propun să construiască fundamentele unui brand personal puternic și autentic. Participantele vor avea ocazia să descopere cum pot reuni într-o promisiune unică de valoare punctele lor forte, talentele, misiunea și viziunea personală, credințele, valorile și pasiunile.

Promisiunea unică de valoare se află la intersecția a 3 elemente: Tu (ce te face interesantă, convingătoare, valoroasă, relevantă), Competitori sau colegi (nu poți să te evidențiezi dacă nu știi în mijlocul cui o vei face) și Publicul tău țintă (care sunt persoanele care trebuie să știe despre tine în așa fel încât să ai succes).

Participantele vor fi acompaniate, pe parcursul celor 2 ore, să facă primii pași necesari pentru a prelua conștient controlul carierei sau afacerii lor.

“Sunt încântată că avem ocazie să facem parte din programul acestui festival dedicat femeilor. Programele Shero încurajează femeile care își doresc să avanseze în carieră sau să își dezvolte afacerea prin forțele proprii, fiind conștiente de valoarea lor. Sperăm ca acest atelier să trezească interesul femeilor din România asupra necesității programelor de branding personal. Acest atelier se potrivește de minune cu sloganul Shero – “Unfold your own myth“, a declarat Larisa Petrini.

Shero este prima formulă completă de personal branding adresată femeilor din România. Pentru a obține cel mai bun rezultat, procesul Shero este organizat în jurul a 5 etape: DIAGNOZĂ, DEZVĂLUIRE, ARMONIZARE, DIFUZARE și CULTIVARE. În cadrul atelierului ne vom concentra pe etapa de DEZVĂLUIRE.

Shero a fost lansat în România la începutul acestui an de Saatchi & Saatchi PR și Women Succes Coaching, având la bază metodologia REACH, lider mondial în branding personal. Programul este special creat pentru femeile care își doresc să avanseze în carieră sau să își dezvolte afacerea fructificând conștient ceea ce au valoros de oferit.

Echipa Shero este formată din Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi Public Relations și Simona Gherasim, Associate Certified Coach la Women Succes Coaching.

În cele trei zile de festival (6-8 iunie) pe strada Mătăsari se vor organiza workshop-uri având diferite teme, ateliere, ședinte foto, dezbateri, conferințe pe teme civice și sociale, turul și istoria străzii Mătăsari. Ediția din acest an este dedicată celui mai iubit simbol feminine românesc, Maria Tănase.

Festivalul Urban “Femei pe Mătăsari“ este organizat de asociația BENEVA care își propune proiectele culturale, educaționale și sociale organizate să dea un suflu nou societății și să aducă la un loc cât mai mulți oameni deschiși către artă și cultură.

Gazda oficială a festivalului este “Mătăsari 17”, spațiu-proiect parte din conceptul HOME al asociației BENEVA, proiect de cultură, artă și educație alternative care se recomandă drept un model de atutudine pentru societatea românească.

Bucuresti, 06.06.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.