Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Atac” la Clubul Diplomatic… in direct!

La prima editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct” din 21 Octombrie 2009, partenerii evenimentului au avut parte de momente speciale dedicate promovarii… in direct!

Astfel in prima parte a Conferintei, peste 250 de participanti top si middle management din domeniile Marketing-Comunicare au asistat la „atacul” asupra lui John Griffiths din partea unui participant scandalagiu. Daca in primele momente speakerul britanic si audienta au fost surprinsi, echipa de protectie RPG Security a intervenit rapid, imobilizandu-l pe „atacator”. John Griffiths i-a asigurat pe cei din sala ca totul e sub control, iar organizatorii au intervenit la nedumerirea unui singur participant speriat, linistindu-l si spunandu-i ca totul a fost regizat pentru a le oferi un altfel de promovare a sponsorului…live si nu printr-o simpla mentionare de sigla pe un banner. Zambetele complice ale celor prezenti l-au incurajat sa continue prezentarea si sa explice de ce Marketingul Direct este mai eficient decat alte forme de publicitate. Iar promovarea directa de la fata locului au „simtit-o” cu totii.

Temele dezbatute in cadrul Conferintei „Marketing in Direct” au demonstrat ca marketingul este un domeniu al inovatiei, iar marketerii trebuie sa gaseasca solutii creative pentru a ajunge la publicul-tinta. Momentele speciale dedicate partenerilor au fost special concepute de catre organizatori, astfel incat sa completeze unitar tematica si conceptul evenimentului, printr-o modalitate eficienta si de impact.

Astfel, RPG Security, alaturi de toti ceilalti parteneri ai evenimentului (AME Design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College – Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, TCE Logistica, Vincon) au ales aceasta forma de promovare atipica, urmarind sa obtina reactii rapide si raspunsuri directe.

Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.

Bucuresti, 27.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.