Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Asociatia Salveaza Vieti demareaza cea mai ambitioasa campanie sociala din Romania

dedicata luptei impotriva cancerului limfatic

· Actiunea este insotita de campania de comunicare „Nu ma ignora”, derulata de Grafitti BBDO (ATL), Kaleidoscope (online), MEC Romania (media) si Free Communication (PR)
· Asociatia isi propune ca obiectiv initial strangerea sumei de 1.000.000 EUR
· Fundatia Vodafone este partener al proiectului

Incepand cu luna decembrie, Asociatia Salveaza Vieti da startul campaniei de strangere de fonduri pentru infiintarea primului Centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu Timisoara. Proiectul „Nu ma ignora” este sustinut printr-o campanie de comunicare, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011. Creatia apartine Grafitti BBDO, suportul online este asigurat de Kaleidoscope, componenta media este dezvoltata de MEC Romania, iar Free Communication asigura consultanta PR. Campania ATL va fi declinata pe TV, radio, print, outdoor, online etc. Proiectul este susţinut şi de PRO TV, alături de Paula Herlo, corespondent special.

Campania se va desfasura in doua etape. Pana la 31 decembrie 2010, companiile sunt incurajate sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit catre Asociatia Salveaza Vieti. Aceasta facilitate este putin cunoscuta de catre mediul de afaceri din Romania, insa foarte usor de implementat din punct de vedere contabil. Incepand cu luna ianuarie, orice persoana fizica va putea dona Asociatiei 2 euro prin SMS. Cele doua componente ale campaniei beneficiaza de concepte creative separate.

„Conceptul campaniei se bazeaza pe urmatorul insight: oamenii tind sa ignore lucrurile care ii pot afecta emotional. De aceea, in general, nivelul donatiilor, mai ales in zona corporate, e destul de scazut in Romania fata de alte tari. Si-atunci, am mers mai departe pe firul acesta si am adus cauza chiar in mijlocul companiei: ce trebuie sa faca un copil bolnav de cancer ca sa nu-l mai ignori? Trebuie sa vina sa-ti puna cafeaua pe masa in mijlocul meeting-urilor? Trebuie sa-ti schimbe un stop la masina sau sa-ti calce camasa? Spotul TV mizeaza pe reactia viscerala, directa, pe care o provoaca. De altfel, am auzit de la mai multi oameni cum ca spotul le "ridica parul pe maini" de emotie. Speram ca prin aceasta campanie sa sensibilizam factorii de decizie din companii. La o adica, de ce sa dai tot impozitul pe profit statului, cand poti redirectiona fara probleme 20% din el pentru o cauza care chiar merita atentia si fondurile noastre? Intre a-i da statului si a salva nenumarate vieti cu ei, cred ca decizia nu poate fi decat una”, a completat Eugen Suman, Copywriter Grafitti BBDO.

„Ne-au impresionat foarte tare dr. Margit Serban si cei de la Salveaza Vieti. Ceea ce fac ei este ca o gura de aer intr-un subsol imbacsit. Traim, muncim, facem business, ne adancim in probleme mai mici sau mai mari, fara sa vrem sa stim ca altundeva, aproape de noi, se consuma drame. Personal, n-am stiut despre facilitatea de a directiona 20% din impozitul pe profit catre organizatii precum Salveaza Vieti. E simplu si 100% legal. Vom incerca sa ajutam propagarea mesajelor campaniei, fiindca reprezinta unul dintre putinele demersuri de exceptie pe care le-am vazut in ultima vreme. Si, mai ales, fiindca in Romania anului 2010 inca mai mor copii din cauza lipsei banilor”, a declarat Alexandra Dinita, General Manager Free Communication.

„Am acceptat imediat invitatia de a colabora cu Asociatia Salveaza Vieti pentru dezvoltarea strategiei de comunicare si de implemetare media a campaniei umanitare, fiind animati de o puternica dorinta de a ajuta copiii din Romania aflati in suferinta. Sa salvezi viata unui copil este un gest sublim, pe care noi am vrut sa-l facem altaturi de toti partenerii din acest proiect. E nevoie de mai multa umanitate si responsabilitate fata de semenii nostri. Acesta este cadoul nostru pentru copiii bolnavi care sufera de cancer, cel mai pretios dar pe care il putem oferi de Craciun”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General MEC Romania.

Obiectivul initial al campaniei este amenajarea unui centru performant de diagnoza si a cel putin doua camere sterile necesare tratamentului chimioterapeutic sau transplantului de celule stem, cu o valoare totala estimata la 1.000.000 EUR.

Conform estimarilor Asociatiei, in Romania traiesc in prezent 5.000 de copii bolnavi de leucemie sau alte cancere limfatice, iar 500 de cazuri noi se inregistreaza anual. Rata de succes in tratarea cancerelor de sange la copii si adolescenti este redusa – putin peste 50% in Romania, fata de peste 80% in UE. Cauza acestei situatii este lipsa sau precaritatea mijloacelor de diagnosticare in profunzime a tipurilor de cancer. Fara diagnosticare detaliata, sunt sanse mari ca bolnavii sa primeasca tratament nepotrivit si sa nu supravietuiasca. Pe langa diagnostic, tratamentul este esential. Aceasta etapa presupune existenta camerelor sterile, in care pacientii trebuie izolati atunci cand imunitatea scade dramatic in urma chimioterapiei.

Bucuresti, 09.12.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.