Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Asistenta pentru clienti corporate

Dell a făcut cunoscută astăzi decizia  companiei de a oferi asistenţă clienţilor corporate în implementarea aplicaţiilor Microsoft® Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™, pe baza unei strategii de migrare a  software-ului, menită să reducă durata şi complexitatea gestionării schimbării.

Cele mai recente produse Dell din categoriile servere, sisteme de stocare, sisteme desktop şi notebook-uri au fost concepute şi optimizate pentru a corespunde cerinţelor unice ale Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™. Noile produse software de la Microsoft® au rolul de a ajuta oamenii să lucreze împreună şi să aprofundeze cunoştinţele în domeniu, să protejeze mediile IT şi să sporească productivitatea.

Prin intermediul expertizei sale tehnice, a instrumentelor pentru utilizatori şi a serviciilor personalizate, Dell a pus bazele unei tranziţii rapide şi uşoare la Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™. De exemplu, începând de mâine, un client care deţine un contract de licenţiere de volum Microsoft® poate trimite specialiştilor de la Dell imaginea sistemului Windows VistaTM şi poate cere instalarea acesteia din fabrică prin intermediul serviciului standard Dell de instalare a imaginii de sistem.

Serviciile, instrumentele şi experţii Dell sunt pregătiţi să finalizeze cu succes procesele de tranziţie cu care se confruntă clienţii. De exemplu, specialiştii Dell au investit mai mult de 100.000 de ore de muncă în ultimii doi ani testând şi validând Windows VistaTM pentru a se asigura că  sistemele hardware personalizate ale clienţiilor vor funcţiona corespunzător în momentul rulării noului sistem de operare.

„Efortul depus pentru această iniţiativă demonstrează angajamentul nostru de a pune la dispoziţia clienţilor toată expertiza tehnologică de care dispunem,” a declarat Jeff Kimbell, vice president marketing, Dell EMEA. „Dell elimină necunoscutele din procesul de tranziţie pentru a permite utilizatorilor să preia controlul asupra mediilor lor IT.”

Instrumente necesare pentru implementarea aplicaţiilor esenţiale pentru companie
Odată cu apariţia Windows VistaTM, Dell îşi optimizează setul de instrumente  necesare evaluării, actualizării şi implementării sistemelor desktop şi notebook în mediile reţea ale companiilor client.

Aceste instrumente includ:

  • ?    Instrumentul Exchange Advisor – crează un plan al infrastructurii sistemului care optimizează şi simplifică mediile de email, prin dimensionarea, accesibilizarea şi securizarea datelor sistemului şi prin backup, recuperare şi arhivare.  

Servicii complete de infrastructură bazate pe excelenţă operaţională

Dell oferă suport în implementarea aplicaţiilor Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™  în medii IT complexe prin intermediul unor soluţii care depăşesc aria de servicii de evaluare, configurare şi implementare.

Abordarea unică a companiei faţă de valoarea serviciilor sale este diferită datorită portofoliului complet, excelenţei operaţionale şi a serviciilor unificate într-un singur punct de suport. Dell oferă servicii de training pentru a ajuta clienţii să îşi configureze, implementeze şi gestioneze mediile Windows Vista™, Office™ şi Exchange™.

Bucuresti, 1.12.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.