expoplast Sibiu 2019

Aseară, românii au făcut galerie comediei și fotbalului

Aseară, telespectatorii au avut parte de comedie și fotbal la superlativ. Serialele Las Fierbinți și Atletico Textila au adus umorul în casele românilor, iar meciul din semifinalele Europa League, Villarreal – Liverpool, i-a ținut pe microbiști în tensiune până în ultimul minut de joc.

Aventurile lui Giani și afacerile pe care acesta a încercat să le pună pe picioare, decizia primarului Vasile de a nominaliza câțiva cetățeni de onoare și toate întâmplările amuzante din liniștitul Fierbinți au fost urmărite aseară de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 19:59 – 20:59, iar în minutul de maximă audiență de la 20:56, aproape 1.8 milioane de români au urmărit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, serialul a fost lider de audiență, cu 9.5 puncte de rating și 29.7% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 4.3 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

Distracția a continuat la PRO TV cu serialul Atletico Textila, în care Marius Niculae a bagat spaima în jucătorii de fotbal de liga a patra. Toate peripețiile acestora au fost urmărite de aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 20:59 – 22:00, iar în minutul de maximă audiență de la 20:59, aproape 1.6 milioane de români au urmărit Atletico textila. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, serialul a fost lider de audiență, cu 10 puncte de rating și 25.7% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 6.2 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.

Lupta din turul semifinalelor Europa League, dintre Villarreal și Liverpool, le-a adus microbiștilor fotbal de calitate și suspans până în ultimul minut de joc. Fazele de gol nu au lipsit, însă niciuna dintre cele două echipe nu a înscris până la finalul partidei. În prelungiri, Adrian Lopez a reușit, din pasa lui Denis Suarez, să aducă victoria Submarinului galben. Meciul a fost urmărit aseară de peste 1 milion de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 22:05 – 23:55, iar în minutul de maximă audiență de la 22:31, peste 1.3 milioane de români au urmărit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul a fost lider de audiență, cu 7.6 puncte de rating și 20.9% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 6.5 puncte de rating și 17.8% cotă de piață.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *