Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ascensiunea in Romania a persoanei constiente de propria imagine

Nikon

Cercetările Nikon dezvăluie dorinţa de împărtăşire instantanee a „brandului personal”

Cercetările făcute publice astăzi de Nikon indică faptul că persoanele din România doresc să obţină controlul asupra „Brandului personal” – modalitatea în care doresc să fie percepuţi de alţi oameni – atunci când fac fotografii şi le împărtăşesc online. Acest studiu arată că, ţinând cont de faptul că 53% dintre noi realizează între 25 şi 100 fotografii pe lună, nu mai dorim să le împărtăşim într-o modalitate intimă – acum ne dorim să le prezentăm mai repede şi într-un mod mai public.

Radu Niculescu, Brand Manager Nikon Romania, declară: „Să ne înghesuim în jurul unui album foto sau al unui ecran de aparat foto nu mai este suficient pentru majoritatea dintre noi atunci când vorbim de împărtăşirea fotografiilor – dorim să împărtăşim instant brandul nostru personal într-o manieră cu efect mai puternic. De aceea Nikon a realizat o nouă modalitate de împărtăşire a fotografiilor – „Proiectografie”. Este arta afişării imediate a imaginilor şi, prin urmare, a personalităţii, prin intermediul unei proiecţii. Şi am realizat modalitatea perfectă de a face acest lucru cu ajutorul primului aparat foto compact cu proiector încorporat, Nikon COOLPIX S1000pj.”

Construirea unui brand personal

Studiul realizat pe 12.259 oameni din 12 ţări arată că realizarea şi protejarea brandului personal a devenit de o importanţă majoră pe măsură ce decidem să împărtăşim fotografiile noastre în modalităţi extinse şi mereu în creştere. Jumătate (46,8%) dintre imaginile realizate de europeni şi două treimi (60%) dintre imaginile realizate de români sunt postate online, dar decidem să fim selectivi în ceea ce priveşte lucrurile pe care acestea le transmit despre noi.

De exemplu, un sfert (26%) dintre noi vom solicita prietenilor să elimine fotografiile care nu ne plac, şi surprinzător o persoană din şase (16,5%) va insista să aprobe orice imagine în care apare înainte ca aceasta să fie afişată oriunde pe Internet. Dacă ne gândim la controlul suprem asupra brandului personal, 34% dintre respondenţi decid să se ocupe singuri şi optează pentru auto-portrete.

Renumitul fotograf şi om de cultură, Martin Lister, declară: „Ecranul aparatului foto este versiunea micşorată a unei pagini dintr-un album foto – ceva la care se uită doar grupuri mici de oameni adunaţi în mod intim împreună. Pe de altă parte există tradiţia fotografiilor proiectate – într-adevăr, imaginea proiectată care este cu atât mai spectaculoasă cu cât imaginile luminate sunt vizibile pentru un număr mai mare de oameni.”

Devenind conştienţi de împărtăşire

Se pare că oamenii fac apel la bun simţ atunci când este vorba de cum sunt priviţi de ceilalţi. 61% dintre români vor împărtăşi online numai o selecţie din fotografiile lor.

Lister explică: „Fotografiile realizate de majoritatea dintre noi, mai ales de cei mai tineri, nu mai sunt păstrate în siguranţă în familie sau în albumele personale, pentru a fi scoase doar în prezenţa prietenilor apropiaţi sau a rudelor. Acum, de îndată ce sunt online, fotografiile noastre intră într-un spaţiu semi-public. Cei care văd şi consumă aceste fotografii nu mai sunt doar membrii familiei, ci grupurile extinse de prieteni şi reţelele de oameni conectaţi relaxat.”

Noile reguli

Nikon a luat legătura cu experţii în etichetă, Debrett’s, pentru a dezvolta câteva reguli simple de etichetă pentru fotografii pe Internet:
– Nu postaţi imagini stânjenitoare cu alte persoane fără permisiunea acestora.
Asiguraţi-vă că sunteţi mulţumit(ă) de imaginile alese pentru a fi postate pe Internet pentru a fi văzute de toată lumea.
– Reţineţi că şeful, familia sau prietenii pot vedea aceste fotografii, deci nu postaţi imagini nepotrivite.
– Nu postaţi la nesfârşit imagini cu dumneavoastră – veţi părea mai degrabă obsedat de sine, decât interesant(ă).
– Gândiţi-vă la impactul pe care fotografiile îl vor avea asupra celorlalţi înainte de a le împărtăşi sau proiecta.

Jo Bryant, consultant de etichetă la Debrett’s, declară: „Este important să reţineţi reguli de etichetă online când postaţi fotografii pe Internet. Trataţi-i întotdeauna pe ceilalţi cu respect şi amabilitate, deci luaţi în considerare sentimentele celorlalţi înainte de posta imagini – puneţi-vă în locul lor înainte de a apăsa butonul de încărcare.”

Aşa cum cercetarea demonstrează că tot mai mulţi oameni doresc să îşi împărtăşească brandul personal instant, Nikon a introdus tehnica Proiectografiei – şi primul aparat foto digital compact din lume cu proiector încorporat. Nikon COOLPIX S1000pj vă permite să împărtăşiţi imagini într-o nouă lumină – este disponibil pentru comercializare începând de astăzi.

Vizitaţi //www.youtube.com/user/NikonCOOLPIXeu#play/uploads/0/yhNRhoe-AV0 pentru o demonstraţie video a funcţionării aparatului foto.

Bucuresti, 28.09.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.