Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Art&home a lansat campania “Fiecare casa are o poveste”

Compania Art&home a lansat cu ajutorul agentiei de publicitate Profesional Invest, noua campanie de comunicare desfasurata sub sloganul "Fiecare casa are o poveste". Obiectivul principal este cresterea brand awarness-ului.

" Dorim sa aducem in atentia publicului o alternativa eleganta, de bun gust si la un nivel calitativ ridicat pentru amenajarea si designul oricarui tip de locuinta. Art&home ofera fiecarui client posibilitatea de a pune amprenta personalitatii sale asupra spatiului in care traieste, iar mobilierul impresioneaza de la prima atingere sau vizita la show-room" a declarat Roxana Rusu – Managing Partner Profesional Invest.
"Alegerea sloganului companiei –Fiecare casa are o poveste- ca element central al campaniei, este foarte inspirata. Transmite o perceptie corecta asupra produselor Art&home: mobilier de calitate, pe care il achizitionezi pentru o viata, de care te atasezi si care devine in foarte scurt timp o parte importanta din povestea familiei tale." A declarat Constanta Burcus, Director General Art&home.

Din campania Art&home "Fiecare casa are o poveste" fac parte 7 spoturi publicitare, machete si bannere pentru internet. Principalul suport va fi mediul online, spoturile putand fi vizionate deja in paginile portalurilor www.AfluAcum.ro si www.VideoPoint.ro , detinute de catre agentia Profesional Invest, insa campania se va desfasura si in presa scrisa, outdoor si TV.

" Spoturile sunt de cate 1 minut si speram sa surprinda placut prin caracterul atipic si expresiv. Pregatirile si filmarile au decurs minunat, in primul rand datorita echipei noastre de profesionisti coordonate de maestrul Doru Stan, fiecare cu ani buni de experienta si realizari impresionante. Am avut onoarea sa colaboram cu actrita Iuliana Calinescu, cunoscuta publicului larg din telenovela romaneasca "Vointa de femeie". Iuliana a fost o persoana cooperanta si a conlucrat foarte bine cu echipa de filmare. Desi filmarile au durat 48 de ore, ea nu a lasat nici un moment impresia ca ar fi obosita. A avut o prestatie impecabila pentru care ii multumim " ne-a spus Roxana Rusu.

Echipa care s-a ocupat de campania de comunicare este formata din: Roxana Rusu, Marius Rusu (Managing Partners Profesional Invest), Doru Stan ( Creative Director), Theodor Ionut Popescu ( Art Director).

Bucuresti, 01.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *