Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aaylex Grup lansează proiectul „Arta este hrană pentru suflet”- prin care susține valorile culturale românești

Ca și primă inițiativă, compania sprijină campania Guvernului României pentru achiziția operei brâncușiene „Cumințenia pământului”.

Aaylex Grup, deținătoarea binecunoscutei mărci de produse din carne de pasăre Coco Rico, lansează astăzi proiectul „Arta este hrană pentru suflet”, de sprijinire a adevăratelor valori culturale românești, precum și a creatorilor din diferite domenii ale artelor.

În cadrul acestui proiect, compania își propune să dezvolte un program de mecenat pentru artiștii români și să promoveze operele acestora, dar și ale iluștrilor lor predecesori, ca parte a unui demers esențial de reconstrucție simbolică a spiritului național.

Aaylex Grup inițiază proiectul sprijinind campania de subscripţie naţională pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuşi „Cuminţenia pământului”, printr-o donație de 10.000 de euro.

“Contribuția fiecăruia dintre noi contează ca putere a exemplului, în efortul de a recupera această lucrare importantă a marelui nostru sculptor, Brâncuși. Investiția în cultura românească, în «creatorii de bun-gust» este o prioritate pentru noi, produsele culturale fiind o hrană spirituală pentru suflet. Compania Aaylex sprijină cultura românească și încurajează inițiativele artistice, pentru că una dintre valorile noastre reprezentative este creativitatea. Susținem un stil de viață echilibrat, în care trebuie să împletim cu armonie grija pentru familie, pentru copii și pentru o nutriție sănătoasă, cu educația pentru aprecierea esteticului. Această inițiativă reprezintă un act de solidaritate, menit să ne unească în acest demers de reconstrucție, dar și un gest de normalitate, o expresie directă a valorilor ce caracterizează brandul Coco Rico, de susținere a gustului și a calității”, a declarat Bogdan Grama, director general Aaylex Grup.

Proiectul „Arta este hrană pentru suflet” va continua în perioada imediat următoare cu o suită de evenimente și acțiuni expoziționale.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.