Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Art Leather: Pielea care demostrează expertiza franțuzească

interior automobil din piele

Luxul franțuzesc a pășit în industria auto printr-o serie de caracteristici originale

Una dintre acestea este Art Leather, oferită de DS Automobiles la bordul noilor DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK și DS 9 și inspirată de finisajele celor mai buni artizani ce confecționează articole din piele.

Un Calcéophile – un cuvânt nou care se referă la iubitorii de încălțăminte – ar putea fi ușor inspirat din finisajele DS Art Leather. Această semnătură este creată din patina obținută de meșterii pielari. Prelucrarea pielii, realizată de cizmarii de renume, este rezultatul priceperii și măiestriei atât de iubite de Studioul DS DESIGN din PARIS.

Trecerea de la munca celor mai buni meșteri la construirea unei mașini nu se face întâmplător, iar transferul a fost condus de spiritul inovației DS Automobiles. Finisajul special aplicat pielii, prezentat pentru prima oară odată cu dezvăluirea conceptului DS E-TENSE, a fost realizat în întregime manual, ca o creație haute couture. Lansarea noului DS 7 CROSSBACK a prilejuit pentru prima dată materializarea acestei priceperi la bordul unui automobil de serie.

interior automobil din piele

Care este secretul Art Leather?

În restrânsa lume a celor care crează interiorul unui automobil, Art Leather, așa cum o vede clientul, este un reper. „Toată lumea și-o dorește”, zâmbește Sabine Pannetrat, Manager Colors and Materials la DS DESIGN STUDIO PARIS. „Luxoasa lume a artizanilor pielari a constituit inspirația noastră pentru a realiza acest concept. Am urmărit în mod special crearea acestui efect, pentru că arată foarte bine. Poți realiza un finisaj de acest fel doar utilizând un material rafinat, cum ar fi pielea Nappa”.

Provocarea a fost reprezentată de transpunerea unei expertize care se realizează, de obicei, manual, într-una dedicată produselor de serie. O selecție de pigmenți și cantități diferite ne-a permis să găsim cea mai potrivită tehnică pentru a acoperi cerințele noastre. „Au fost numeroase încercări cu tehnologie preluată din alte industrii”, adaugă Sabine.

Pielea Nappa este confecționată folosind inovații inspirate de expertiza consolidată de-a lungul a câteva secole. Suprafața este modelată cu ajutorul șabloanelor. Această tehnică oferă rezultate de neegalat: finisajul este unic pentru fiecare model.

Prin intermediul inspirațiilor DS OPERA Art Basalt Black (DS 3 CROSSBACK și DS 7 CROSSBACK) și DS OPERA Art Rubis (DS 9), efectul patinei Art Leather reacționează diferit la lumină. În funcție de cum este acoperită partea orizontală sau verticală, reflecțiile luminii sunt diferite. Iar acest lucru subliniază caracterul unic al fiecărui DS!

Despre DS Automobiles

Condusă de spiritul de avangardă și susținută de o moștenire de excepție – cea a modelului DS din 1955 – marca DS, lansată în 2015, își propune să întruchipeze savoir-fair-ul franțuzesc de lux în industria automobilelor. DS Automobiles este marca Premium a PSA Group.

Construite pentru clienții ce caută să-și exprime personalitatea și dornici să descopere noi tehnologii, a doua generație de modele DS combină rafinamentul și tehnologia de ultimă oră. Cu DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK și DS 9, marca DS lansează la nivel global o serie de șase vehicule, toate oferite într-o versiune electrificată sub eticheta E-TENSE.

DS 3 CROSSBACK E-TENSE, 100% electric, DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, un plug-in hybrid cu 300 de CP și tracțiune pe toate cele 4 roți și emisii de doar 30 de grame de CO2 pe km, beneficiază de cunoștințele DS încununate cu titlurile mondiale din Formula E în sezonul 2018/2019.

Pentru clienții săi, DS Automobiles a creat programul „ONLY YOU”, un program exclusiv de servicii pentru o experiență unică a marcii.

Cu o prezență în 39 de țări, brandul DS a creat și a dezvoltat o rețea de distribuție exclusivă care include 400 de locații DS STORE și DS SALON în întreaga lume.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.