Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Armani Exchange deschide primul magazin în București

Armani Exchange, Baneasa Shopping City

Armani își continuă expansiunea în retail cu deschiderea noului său magazin la parterul centrului comercial Băneasa Shopping City din București, România.

Magazinul de 190m2 adoptă un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange. Acesta este inspirat de estetica unui hangar industrial contemporan și folosește materiale solide, puternice. Oțelul brut, lemnul cu aspect vintage și betonul evocă look-ul și spiritul tânăr al unui interior industrial dinamic din New York.

Armani Exchange, Baneasa Shopping City

Este un cadru urban, în care trecerea timpului a lăsat urme pe pardoseala industrială din lemn stratificat și în care se regăsesc texturi surprinzătoare pe ziduri de beton dur; culoarea ruginii acoperă fiecare suprafață metalică.

Geamurile realizate în întregime din sticlă și o grindă mare, orizontală definesc intrarea, în timp ce în interior, podeaua realizată din plăci industriale din lemn și zidurile de beton creează un spațiu caracterizat de materiale solide care au un puternic impact senzorial. Magazinul este ancorat central de două embleme mari de identificare – un “A” și un “X”.

Armani Exchange a deschis porțile magazinului din centrul comercial Băneasa Shopping City odată cu lansarea colecției de toamnă/iarnă 2017-2018. Colecția Armani Exchange toamnă/iarnă 2017-2018 pentru bărbați este un hibrid între eleganță și îmbrăcămintea sport casual. Spiritul este rapid și metropolitan, iar hainele invită la combinarea și suprapunerea liberă a stilurilor pentru a exprima personalitatea fiecăruia. Colecția pentru femei are un caracter schimbător, metropolitan, incluzând logo-ul brandului redesenat, într-o variantă nouă, cu efecte 3-D. Accentul este pus pe stilul masculin văzut printr-o lentilă feminină, o temă clasică Armani.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.