Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ariston Thermo România, premiat cu distincțiile Best Buy și SuperBrands

Cătălin Drăguleanu

Ariston Thermo, liderul pieței locale de centrale termice şi boilere electrice, a primit distincția de „Best Buy Award”, fiind considerat de către români brandul de centrale termice şi boilere cu cel mai bun raport calitate-preţ şi cea mai bună experienţă de cumpărare. De asemenea, Ariston fost desemnat unul dintre Superbrand-urile 2017, după ce s-a făcut remarcat între alte 1.200 de mărci analizate de Superbrands România.

În urma proceselor de selecție, realizate atât pe baza unor cercetări de piață, cât și prin intermediul jurizării unor personalități reprezentative în domeniu, brandul Ariston a fost premiat cu titlurile Best Buy Award și Superbrand. Cele două titluri internaționale își propun să ofere recunoaștere celor mai apreciate branduri din România.

„Suntem bucuroși să primim aceste distincții de valoare, care ne reconfirmă aprecierea și încrederea pe care clienții noștri o au în produsele Ariston. Recunoașterea primită din partea consumatorilor români subliniază poziția dominantă a mărcii noastre. Vom continua să dezvoltăm produse calitative și durabile, care să răspundă nevoilor reale ale pieței” a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania

Ariston Thermo România a primit medalia „Best Buy Award”, alături de statusul „Nr.1 pentru cel mai bun raport preț-calitate”, la categoria „Sisteme de încălzire şi tehnologie termică în general”, în cadrul celui mai nou studiu de piață Best Buy Award Construction 2017/2018. Studiul Best Buy Award România a fost realizat de către organizația elvețiană ICERTIAS – International Certification Association (www.icertias.com), pe un eșantion relevant de 1.200 de respondenți. Eșantionul a fost reprezentat de profesionişti în construcţii şi persoane fizice pasionate de bricolaj.

Sondajul Construcții Best Buy Award 2017/2018 România arată în ce mod profesioniștii în construcții și DIY experimentează diferite produse și servicii de pe piața românească, referitor la raportul preț-calitate. Astfel, prin intermediul sondajului, oamenii și-au răsplătit cu votul lor brandurile și serviciile care le-au oferit cel mai bun raport calitate-preț în intervalul de timp menționat.

Conform regulamentului, companiile nu se pot nominaliza ele însele sau aplica direct la studiul de piață Best Buy Award, ci pot primi statutul de Best Buy Award numai prin intermediul produselor sau serviciilor lor, în cazul în care obțin cel mai mare număr de voturi pentru categoria relevantă. Consumatorii au răspuns prin metoda întrebărilor deschise, unde au putut menționa liber furnizorii de produse și servicii, folosind propriile cuvinte.

„Obținerea acestor medalii ne provoacă să continuăm procesul de inovare al produselor noastre cu scopul de a duce confortul mai aproape de clienții noștri. În acest sens, lucrăm permanent la crearea de soluții adaptate celor mai noi cerinţe ale pieţei cu accent pe tehnologii de ultimă oră, servicii de post-vânzare și mentenanță”, a adăugat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Ariston Thermo România a fost, de asemenea, desemnat SuperBrand 2017, o distincție primită din partea Superbrands România. Compania a obținut statutul de Superbrand, remarcându-se pentru performanțele sale între cele peste 1.200 de branduri, din aproape 50 de categorii de business. Într-o primă fază a evaluării Superbrands, brandurile au fost analizate de Consiliul Superbrands, format din profesioniști din domeniile de marketing, comunicare, managementul afacerilor sau media, pe baza a trei criterii principale – calitate, încredere și diferențiere pe piață. În urma evaluării, doar jumătate dintre brandurile propuse au intrat în studiul de piață realizat de Superbrands în colaborare cu IPSOS.

În a doua fază a procesului de selecție, brandurile au fost validate de consumatori în urma unui studiu de piață, realizat pe un eșantion reprezentativ, de peste 1.500 de respondenți. Întrebările au implicat verificarea performanțelor brandurilor nominalizate pentru statutul de Superbrand din perspectiva unui set de atribute precum încredere, dinamism și leadership. Astfel, din totalul brandurilor analizate, au fost distinse în final cu statutul de Superbrands pentru România un număr de 370 de mărci.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.