Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ariston lanseaza noua campanie de publicitate si isi reconfirma pozitia de lider al pietei

Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice, dă stratul noii campanii de publicitate, continuând astfel investiţiile în imagine şi comunicând noile tehnologii din domeniu.

„Noua campanie de publicitate are ca scop reconfirmarea poziţiei de lider a Ariston pe piaţa locală de profil, brandul fiind unul cu tradiţie şi notorietate, în care peste 1,5 milioane de familii din România au încredere”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo România.

Potrivit afirmaţiilor sale, obiectivul noii campanii, dincolo de consolidarea imaginii mărcii ca lider absolut al pieţei interne de profil, este şi de a prezenta gama de centrale termice GalEvo, punând accent pe evoluţia tehnologică şi pe confortul oferit de acestea.

„Prin noua campanie aducem în atenţia românilor avantajele incontestabile ale produselor Ariston: eficienţă ridicată, inovaţia şi durabilitatea. În plus, dorim să prezentăm modelele de centrale termice în condensare ce permit economii de până la 35% la consumul de gaz şi, astfel, o scădere considerabilă a costurilor”, a mai spus Ilinca Rusescu.

Astfel, noul spot prezintă centrale termice convenţionale – Clas Evo şi Genus Evo, dar şi în condensare – Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo. Acestea sunt modele inovative, cu puteri de până la 35 KW, design deosebit, display în limba română şi o interfaţă inteligentă şi uşor de folosit.

„Toate centralele termice din gama GalEvo fac parte dintr-un proiect amplu prin care ne propunem alinierea portofoliului de produse la tendinţele europene din domeniu. În acest fel, reconfirmăm poziţia Ariston, la nivel local şi global, de susţinător al tehnologiilor avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil şi pe protecţia mediului înconjurător”, a mai afirmat Ilinca Rusescu.

Campania de publicitate din această perioadă marchează şi lansarea unui proiect amplu prin care Ariston oferă o extindere a garanţiei de la 3 la 5 ani, fără costuri suplimentare, pentru modele Clas Evo/System, Genus Evo, Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo/ System achiziţionate până la 31 octombrie 2014. Detalii despre această iniţiativă Ariston puteţi găsi aici: //www.ariston.com/ro/promotie_garantie_5ani.

Spotul TV din noua campanie Ariston va fi difuzat concomitent pe 13 canalele naţionale. În plus, comunicarea TV va fi susţiuntă şi prin prezenţă în mediul online şi pe canalele de socializare.

Noul spot Ariston poate fi vizualizat aici: //www.youtube.com/watch?v=1QHxw4GgR7Y&index=1&list=UUbHZmdIESRxr5iMv33dscig.

Mai multe detalii despre produsele Ariston puteţi găsi pe www.ariston.com/ro.

Bucuresti, 20.05.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.