free download 78 travel guides written by experts

ARIES a obtinut certificatul SRAC/IQNet

pentru sistemul de management al calitatii (SMC) in conformitate cu standardul ISO 9001:2000

Acest certificat reprezinta, in fapt, o confirmare a competentei/capabilitatii managementului asociatiei de a administra/gestiona furnizarea de servicii care sa aduca satisfactie tuturor celor interesati in activitatea organizatiei.

Organizatiile certificate de SRAC pot utiliza certificatul IQNet, care confera certificarilor o valabilitate internationala. Organizatiilor certificate de SRAC li se permite si utilizarea marcii IQNet.

Infiintata in 1990 ca retea europeana – EQNet – si transformata in 1996 in retea internationala, IQNet este cel mai mare furnizor de servicii de certificare a sistemelor de management din lume. IQNet este o asociatie inregistrata cu sediul in Berna, Elvetia, si este formata din 38 de parteneri, elita organismelor de certificare din lume si detine, la nivel global, peste 200 de sucursale.

Viziunea  ARIES este de realizare de proiecte si programe pentru dezvoltarea exportului de software, eliminarea barierelor in importul de tehnologie avansata de  promovare a imaginii industriei de IT si a intereselor firmelor asociate.

Principala noastra responsabilitate este de a sprijini dezvoltarea industriei romanesti de electronica si software pe plan intern si extern, cresterea  competitivitatii pe plan international precum si extinderea relatiilor de colaborare cu organismele de profil.

Satisfactia membrilor asociatiei fata de serviciile noastre reprezinta criteriul de baza al aprecierii efortului nostru.

Implementarea unui SMC ISO 9001: 2000 cu recunoastere internationala o consideram ca o masura prin care ARIES va deveni mai flexibila si mai adaptata conditiilor economiei globale.

Directiile principale de actiune ale asociatiei sunt:

  • Reprezentarea intereselor profesional-comerciale ale membrilor în fata autoritatilor (locale si centrale), pentru crearea unui mediu de afaceri propice dezvoltarii firmelor reprezentate;
  • Dezvoltarea de servicii care sa sprijine si sa creasca competitivitatea firmelor membre;
  • Asigurarea competivitatii organizationale, prin calitate, imagine si eficienta.

Bucuresti, 27.03.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *